LasH Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Heisann! Jeg skal i 80-års dag på lørdag. Lurer på hva jeg skal ha på meg. Noen innslag? Har forøvrig ikke så bred garderobe, men har noen skjorter, gensere(som jeg kan kjøre sammen med skjorte under), etc. Forslag? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Så antrekket til Nate fra ca. 0.30 og utover vil ikke fungere, mener dere? På ingen som helst måte. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Spørs jo veldig hva folk ellers skal gå i, dresscode osv, men en skjorte, dressjakke og en pen bukse funker jo alltids. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Hvor får man egentlig tak i slike nå til dags? Ser ikke akkurat mange av dem når jeg er på shopping. Jeg har lurt på det samme selv. Den jeg har idag arvet jeg etter min bestefar og er vel rundt 70 år gammel, og de andre jeg kjenner som eier en slik har også arvet, så tror veldig få av ungdommen som faktisk kjøper annet enn dress i dag, og de som bruker det av ungdommen har arvet. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Ville ikke ha brukt 2500++ på et plagg jeg nesten aldri ville ha brukt "bare for å ha det".. Dessuten går det ikke an å få en sånn til å bli noe mindre formelt, er jo så formelt man får det.. I forhold til hvor få ganger det faktisk passer å bruke et slikt antrekk vill jeg absolutt ikke gitt 2500-3000 for den. Da ville jeg heller brukt pengene på annet pentøy. Personelig er det kun en gang i løpet av et år jeg får brukt min snippkjole, og det er under nyttårsballet på skolen (hadde det i år også, i år var det hele tre som hadde det inkl. meg! Økning på 2..). Ellers blir det dress i andre anledninger og det tror jeg gjelder de fleste. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Evt. i utlandet. Mye lettere å få tak i i London, NY osvosv Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Way to go people, you guys have totally ruined Converse. Kan ikke ødelegge noe som allerede er ødelagt. Converse kan du få billig av meg. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg har bare et par og bruker det svært sjeldent, men jeg synes det er flere som kler det. Nå er jeg en person som liker mange forskjellige stiler though. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg syns også cons kan funke greit. Det er jo bare et par plaine tøysko.. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Tja, plaine og plaine. Hehe, neida, skjønner hva du mener. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg liker på ingen måte alle cons, for å si det mildt. De har mye usedvanlig harry. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Klarer ikke helt stilen jeg altså. Det er noe annet med plaine plimsolls, de prøver liksom ikke å være noe. Det er hele... greia med Converse jeg ikke føler det store for. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Kjøpte et par brune fra Asos, vanskelig å finne igjen. Var ikkje så lett å finne noko pent likevel viste det seg. Desse kankje? http://www.asos.com/Asos-Collection/Asos-W...t=3&clr=Tan Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Alt for spiss tupp. Blir alt for pakistaner på byen imo. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Jo, enig. Trur eg droppar sko. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Kjøpte et par brune fra Asos, vanskelig å finne igjen. Var ikkje så lett å finne noko pent likevel viste det seg. Desse kankje? http://www.asos.com/Asos-Collection/Asos-W...t=3&clr=Tan Det ble litt for mye Tommy Sharif for meg. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg har litt kos til dere! http://thefashionista.blog.com/2010/02/05/...lona-fall-2010/ Dere er de første i verden som får en sneak peek ! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 I dag skal jeg prøve å finne meg en dress på Ferner salget, wish me luck! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå