WASD Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Google er din venn... mhm, problemet er å skille mellom hva som ender og pent og ikke, og hva som er en god guide! Hvis noen skal se mitt antrekk, må noen legge ut det beste bildet de har av hvordan man knyter en sløyfe! Jeg kan legge ut bilde av meg etter at jeg har knyttet sløyfen, for resultat, men ikke instruks Pttrr Null briefing takk! Endret 4. februar 2010 av WASD Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Da prøver og feiler du, slik jeg gjorde da jeg skulle lære meg å knytte slips Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Du har problemer med å skille mellom hva som ender pent og ikke? Om du ikke klarer å se hvordan resultatet på en gjennomført sløyfeknute, så fortjener du ikke bruke det =P Bare slips er 100 ganger lettere Hvorre! Endret 4. februar 2010 av Bebeluv Lenke til kommentar
WASD Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Forstå meg feil, mente i forhold til når du skal ha A gjennom B hvis du skjønner. Altså siste steg i de fleste guider. Det jeg lurer på, skal denne foran, eller bak? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Bak. Alt går bak den første delen som du legger midtstilt. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Asos Check Lined Mac Vad tycks? Trenger noe å slenge over dressen som jeg ikke er så redd for å miste som min Burberry trench. Tror ikke det er den type jakke jeg hadde slengt over en dress... Du har problemer med å skille mellom hva som ender pent og ikke? Om du ikke klarer å se hvordan resultatet på en gjennomført sløyfeknute, så fortjener du ikke bruke det =P Bare slips er 100 ganger lettere Hvorre! Nei, nå tuller du? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Halvveis =D Siden jeg nå tar sløyfe på første forsøk, mens slips nesten alltid blir tatt to ganger, da jeg glemmer lengden hele tiden! Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Hehe, det er en grunn til at jeg er mer fan av halstørkler og ascots Tror dere dette kan bli pent på en halvformell måte? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Kjolen du tenker på? Den er jo veldig formell. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Det er det som bekymrer meg litt...kan lett bli overkill Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Hvor får man egentlig tak i slike nå til dags? Ser ikke akkurat mange av dem når jeg er på shopping. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 http://www.asos.com/Mint-Vintage/Mint-Vint...1&clr=Black Nesten så det er fristende å kjøpe den bare for å ha den... Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Kjole kan ikke bli halvformelt. EDIT: Og det bildet med kjole og jeans på asos? HAHA, noe så stygt. Blasfemi Endret 4. februar 2010 av Charles Bass Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Det så bare tåpelig ut. Skal du ha deg kjole og hvitt kjøper du det ikke fra Asos! Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 La merke til det selv. Drøyt. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Ville ikke ha brukt 2500++ på et plagg jeg nesten aldri ville ha brukt "bare for å ha det".. Dessuten går det ikke an å få en sånn til å bli noe mindre formelt, er jo så formelt man får det.. Endret 4. februar 2010 av Jonas. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Hehe, det er en grunn til at jeg er mer fan av halstørkler og ascots Tror dere dette kan bli pent på en halvformell måte? Lol, kjole er det mest formelle plagget en mann kan ha på seg, og fungerer over hodet ikke i en halvformell sammenheng. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Så antrekket til Nate fra ca. 0.30 og utover vil ikke fungere, mener dere? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Absolutt ikke! Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg likte ikke den løsslupne skjorten. Og med en gang den går innenfor buksen så blir det veldig formelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå