Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

noen som vet hvor man kan kjøpe "dog tags" ?

sånne som de bruker i det amerkaske miltære? hadde vært tøft med navnet mitt og på :)

Tja, enten kan du vente til du selv skal i militæret, så får du dogtag helt gratis. Det er ikke bare det amerikanske militæret som bruker slikt, skjønner du ;).

 

Dogtag kan man få tak i flere steder. Kjøpte en med FNs første menneskerett skrevet på, på H&M. Falt for ironien. På nettet har jeg hvertfall sett dogtags på Krapyl.no. Skal du ha dogtag med ditt eget navn på kan det kanskje bli litt verre.

 

Edit: men tydeligvis ikke så veldig mye verre :p.

Endret av Halvsame
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De vi har "lagd" nå koster 450 kr pr stk..noe som blir litt mye hvis man skal drive å dele ut og sånt. Har nå sendt mail for å høre om man kan få et tilbud hvis man bestiller flere.

Skal også sende en mail til russedress.no for å høre hva de skal ha.

Hvilken side lagde dere sedated genserene på? Jeg fant ingenting på yourstuff.com :ehrm:

www.yourstuff.no

Du velger hettegensere, også kan du lage eget design på den. Logoen og alt sånt har vi laget selv og bare lastet opp som et bilde

Lenke til kommentar
Lurer på hvor lang tid det vil ta før Gucci kommer med en PSP-bæreveske... ;)

Må ha det, bare må ha det ;)

PSP vesken som følger med i valuepacken, er forøvrig den mest anstendige typen jeg har sett foreløpig. De andre bæreveskene som er i salg, er jo bare grusomme..

 

Thomas:

Fin veske du kjøpte, men ikke helt hva jeg var på utkikk etter. Men takk for at du tok det bryet med å finne bilde!

 

Var på en koselig handletur med mor idag, og endte opp med en Polo piquet i fresh grønn (Salg :yes: ) og en veldig fin grå Hugo Boss zip hood i delvis ull, ny for høsten. Blir knall å ha når det blir kaldere ute.

Lenke til kommentar
Tenker på å kjøpe meg en gutteveske (heter det det?), men vet ikke helt hva jeg vil ha.

 

Tenkte på noe som ikke koster over 500,- og som har et okey merke.

 

Noen forslag? Pris, bilder og butikk er heller ikke å forakte. :)

Du tenker nok på en messenger bag. Vet ikke hvor du bør kjøpe, er på utkikk selv ;)

 

Thomasr kjøpte en kjempefin ( :love: ) en som han la ut bilde av (som han sa selv) noen sider tilbake. Litt stiv pris tho' :ermm:

Endret av HKoN-
Lenke til kommentar

De er ikke noe du kan regne med å skulle gå med hele tiden, synes jeg, de blir for spesielle til det. De passer bra inn med enkelte antrekk, men det krever litt tankegang og kritisk matching. Så lenge du har en del annet du kan variere med utover høsten er det bare herlig.

 

(Egentlig bør man aldri gå med sko mer enn annen hver dag på vinteren, helst vesentlig sjeldnere, så det burde ikke være noe problem.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...