Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

En haug av OT-poster er blitt fjernet da tråden innholdt flere utskeielser de siste timene. Jeg hadde også satt pris på om man unnlot å svare på poster man mener burde fjernes og gjerne bare rapporterer dem i stedet, da hindrer man ytterligere OT-prat, samt at jobben min kan bli enklere/kortere :).

 

(Ikke kommenter dette innlegget i tråden, reaksjoner på moderering taes via PM)

Lenke til kommentar
Ah. Synes den ser litt billig ut i stoffet, liker bedre når det har litt tekstur og tykkelse.

 

Noen som vet om plimsolls er i butikkene noe sted ennå? Skal til Tyrkia i vinterferien, så hadde vært greit med et par :)

 

Har ikke sett noe enda her, hvertfall...du finner det nok uansett på nett, men det kommer jo helt an på når dere har vinterferie med tanke på leveringstid osv.

Lenke til kommentar
Har ikke sett noe enda her, hvertfall...du finner det nok uansett på nett, men det kommer jo helt an på når dere har vinterferie med tanke på leveringstid osv.

 

Drar den 18.

 

Edit: Eurosko har i hvert fall på hjemmesiden sin, så tipper de har i butikk også :)

Endret av Jonas.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897
Må berre bestemme meg for eit par billige sko å slenge med just for the hell of it, så er eg good to go. :)

Dersom skoene koster under 200kr, så kan det hende at du vil spare på å bestille det hver for seg, siden du slipper mva.

 

Liker trenchen. Har lyst på en selv, me njeg vet ikke hvilken størrelse jeg skal velge. Vil helst se fit pics først.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...