Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trenger et fint guttesmykke, men ikke noe flashy, og trenger det til helgen, så jeg kan ikke kjøpe over nett. Jeg bor midt i Oslo. Pris på under 2000 kr?

Hvis noen har noen tips til hva og hvor jeg kan kjøpe noe sånt så blir jeg supertakknemlig :)

 

Tror ikke du får noe særlig under 2000. Men vet at Louis Vuittonl har noen fantastiske til 5000 :)

 

De skulle jeg likt å sett... Ringene deres koster mellom 2400-3500, amrbånd mellom 2400-4000, kjeder til rundt 3000. Du må gjerne viser til hva du snakker om, for de selger ikke et eneste smykke til 5000. Hvor er de "noen" fine til 5k?

Endret av Charles Bass
Lenke til kommentar
Du troller ikke med LV når Charles Bass er her til å rette opp.

 

Hvis det er noe jeg kan, er det LV. Hvis noen tror de er tøffe i trynet, er det bare å duellere meg.

 

Jeg kaster hansken, min gode mann, og utfordrer deg til duell! Møt meg ved solskinnskroken i morgen, og ta med din muskedunder.

Lenke til kommentar
Trenger et fint guttesmykke, men ikke noe flashy, og trenger det til helgen, så jeg kan ikke kjøpe over nett. Jeg bor midt i Oslo. Pris på under 2000 kr?

Hvis noen har noen tips til hva og hvor jeg kan kjøpe noe sånt så blir jeg supertakknemlig :)

Jeg er ikke fan av "guttesmykker", men hva tenker du på?

Armbånd, kjede, ring?

Kan vel se på div gullsmeder.

Lenke til kommentar
Du troller ikke med LV når Charles Bass er her til å rette opp.

 

Hvis det er noe jeg kan, er det LV. Hvis noen tror de er tøffe i trynet, er det bare å duellere meg.

 

Jeg kaster hansken, min gode mann, og utfordrer deg til duell! Møt meg ved solskinnskroken i morgen, og ta med din muskedunder.

 

Hva slags kjeks vil du ha?

Lenke til kommentar
Vel, imo er de eneste smykkene en mann skal ha mansjettknapper, slipsnål og en giftering.

 

Jeg har noen ringer jeg har arvet, en med våpenskjolder vårt f.eks, fra 1600-tallet. Får jeg ikke gå med den, Fredrik ? :(

Sånne ting blir litt annerledes imo.

Feks skoleringer og familieringer ol.

For de har en annen betydning.

Lenke til kommentar

Jeg synes det er pent med gutter med et kjede, og klokke. Men er ikke så glad i ringer og armbånd og sånt. Men sålenge det er et enkelt smykke ser jeg ikke problemet med det.

 

Mansjettknapper, slipsnål og giftering funker ikke når han går i tskjorter til daglig og vi ikke skal gifte oss før om 10+ år. :p

Lenke til kommentar
Vel, imo er de eneste smykkene en mann skal ha mansjettknapper, slipsnål og en giftering.

 

Jeg har noen ringer jeg har arvet, en med våpenskjolder vårt f.eks, fra 1600-tallet. Får jeg ikke gå med den, Fredrik ? :(

 

NEI SIRI! DET FÅR DU IKKE!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lol, det blir jo noe annet :p Jeg kommer også til å arve en signettring med våpenskjoldet vårt på av pappa! Men det kan man jo ikke kjøpe i butikken akkurat, det er jo et arvestykke med historie rundt seg! Når det er sagt ville jeg nok ikke gått rundt med det før jeg blir litt eldre!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...