fkm Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Hvordan krympet du den? Jeg har ikke turt å prøve på min grønne enda. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg merket at den ble litt kortere i armene. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg håndvasket min Hugo Boss v-hals i merinoull jeg kjøpte på salget og hang den på kleshenger etterpå Jeg har nå en Balmain-inspirert v-genser da jeg har fått små puffer på skuldrene Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Kav: Du vet vel at man skal tørke det liggende, kløne Thrice: Jaaaa, men HVORDAN gjorde du det? Hvor mange grader osv? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Ser ikke så ille ut:P Men det er små topper på hver skulder! hehe Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg håndvasket min Hugo Boss v-hals i merinoull jeg kjøpte på salget og hang den på kleshenger etterpå Jeg har nå en Balmain-inspirert v-genser da jeg har fått små puffer på skuldrene Haha, må være forsiktig meg å henge opp sånt etter håndvask, stoffet trekker seg. Men det merket du jo nå Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Ja, har fått det med meg Får vaske den igjen over helgen! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Thrice: Jaaaa, men HVORDAN gjorde du det? Hvor mange grader osv? 30 grader, program C. Aner ikke hva det betyr, men det var det som tok kortest tid. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 program C Ah, du har den internasjonale vaskemaskinen ja hihi Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Som sagt, jeg aner ikke hva knappene betyr, så jeg må finne manualen. Blir en leteaksjon i morgen. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Håndvasket en ullgenser etter fylla, ved hjelp av milo og en bøtte. Så tørket jeg den ved å legge den på gulvet mellom to håndklær. Det vil jeg tørre påstå er den tryggeste metoden. Våt ull strekker seg om den henges. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Det er en overkommelig løsning. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Fungerte veldig bra for min del. Det tar litt tid, men da er du sikret at du ikke ødelegger noe. Er jo litt trist å ødelegge passformen. Selve håndvasken tar bare noen minutter. Det skal ikke ligge og trekke i vannet, så det skal beveges hele tiden. Bare la det trekke vann, trykke det ut igjen, gni litt osv før man skyller det opp og tørker. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Mess with the best, die like the rest? Lenke til kommentar
frds Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Noen tips til hva som passer til en bukse? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 En overdel pleier å passe. Jeg liker v-halser, piquéer, skjorter, half-zips og cardigans veldig mye bedre enn hettegensere. Lenke til kommentar
frds Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 En overdel pleier å passe.Jeg liker v-halser, piquéer, skjorter, half-zips og cardigans veldig mye bedre enn hettegensere. Sant som du sier, pleier å bruke en cardigan i svart il den + skjorter fungerer ganske bra. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 40-70% salg på Ferner nå. Kompis av meg skal ned å fikse seg smoking, jeg håper på å fikse meg en dress hvis jeg rekker det. Er ikke alt som er på salg, men en del i følge kompisen min. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Dresscode: Classy/pent Coctailkjoleaktig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå