Duffo Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 HM kan ikke måle seg med Burberry , Armani, Louis Vuitton osv Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Resten: Skjer med å være positive til HM-klær? Har fått inntrykk av at folket kjøper mer dyre klær egentlig. Jeg kjøper det jeg synes er fint. Men jeg er selvsagt klar over at plagg fra H&M ikke vil vare like lenge som andre ting. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Resten: Skjer med å være positive til HM-klær? Har fått inntrykk av at folket kjøper mer dyre klær egentlig. Jeg kjøper det jeg synes er fint. Men jeg er selvsagt klar over at plagg fra H&M ikke vil vare like lenge som andre ting. Utrolig nok er det stikk motsatt hos meg... Lenke til kommentar
Syncronized Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Antrekk: Pent, men sensuelt! Means? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Utrolig nok er det stikk motsatt hos meg... wat? Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 FVL: Du kjøper det du synes er stygt, og er ikke klar over at plagg fra HM ikke varer like lenge som andre ting? Lenke til kommentar
Syncronized Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Antrekk: Pent, men sensuelt! Means? hehhe, jævlig til innlegg daaaa. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Utrolig nok er det stikk motsatt hos meg... wat? På den måten at alle mine dyre klær klarer å bli ødelagt, revne o.l. Men det kan ha mer med at dyre klær skal vaskes annerledes enn HM klær hvor man kan kjøre alle plaggene på et visst antall grader FVL: Du kjøper det du synes er stygt, og er ikke klar over at plagg fra HM ikke varer like lenge som andre ting? haha, nei kun siste delen med at dyre klær varer lengre.. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Kan nok stemme det. Å sende de til rens hadde vært det beste, men det tar jeg meg ikke råd til. Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Kan nok stemme det. Å sende de til rens hadde vært det beste, men det tar jeg meg ikke råd til. Bedre å kjøpe ny da Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Kan nok stemme det. Å sende de til rens hadde vært det beste, men det tar jeg meg ikke råd til. Gleder meg iallefall til jeg får egen vaskemaskin, ikke bare fordi jeg kanskje faktisk får tak i ting som blir vaska (alt havner hos brødrene mine), men også fordi jeg kan vaske det på riktig måte uten å krympe alt. I dag så jeg at min ull cardigan har krympet og etter en gangs bruk er den for liten... Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Kavinsky: Hvor fikk du tak i det maleriet av meg?? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Gleder meg iallefall til jeg får egen vaskemaskin, ikke bare fordi jeg kanskje faktisk får tak i ting som blir vaska (alt havner hos brødrene mine), men også fordi jeg kan vaske det på riktig måte uten å krympe alt. I dag så jeg at min ull cardigan har krympet og etter en gangs bruk er den for liten... Er redd for at de nye genserne mine skal gjøre det samme. Jeg finner ikke manualen til vaskemaskinen i leiligheten, og det står ikke på hva de ulike programmene er. Hvis den ikke har et skikkelig ull-program må jeg begynne å vaske hos kamerater. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Pinup: Lå ute på facebook, twitter, flicker, nettby, blink OG popit. Hard to miss Endret 3. februar 2010 av Kavinsky Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Gleder meg iallefall til jeg får egen vaskemaskin, ikke bare fordi jeg kanskje faktisk får tak i ting som blir vaska (alt havner hos brødrene mine), men også fordi jeg kan vaske det på riktig måte uten å krympe alt. I dag så jeg at min ull cardigan har krympet og etter en gangs bruk er den for liten... Er redd for at de nye genserne mine skal gjøre det samme. Jeg finner ikke manualen til vaskemaskinen i leiligheten, og det står ikke på hva de ulike programmene er. Hvis den ikke har et skikkelig ull-program må jeg begynne å vaske hos kamerater. Send de til renseri Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Gleder meg iallefall til jeg får egen vaskemaskin, ikke bare fordi jeg kanskje faktisk får tak i ting som blir vaska (alt havner hos brødrene mine), men også fordi jeg kan vaske det på riktig måte uten å krympe alt. I dag så jeg at min ull cardigan har krympet og etter en gangs bruk er den for liten... Er redd for at de nye genserne mine skal gjøre det samme. Jeg finner ikke manualen til vaskemaskinen i leiligheten, og det står ikke på hva de ulike programmene er. Hvis den ikke har et skikkelig ull-program må jeg begynne å vaske hos kamerater. Et annet problem er tørketrommelen som jeg tror er en viktig bidragsyter til at ulltingene mine krymper. Huff, nei blir vel vaskemaskin til bursdagen da! Gleder meg iallefall til jeg får egen vaskemaskin, ikke bare fordi jeg kanskje faktisk får tak i ting som blir vaska (alt havner hos brødrene mine), men også fordi jeg kan vaske det på riktig måte uten å krympe alt. I dag så jeg at min ull cardigan har krympet og etter en gangs bruk er den for liten... Er redd for at de nye genserne mine skal gjøre det samme. Jeg finner ikke manualen til vaskemaskinen i leiligheten, og det står ikke på hva de ulike programmene er. Hvis den ikke har et skikkelig ull-program må jeg begynne å vaske hos kamerater. Send de til renseri Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Pinup: Lå ute på facebook, twitter, flicker, nettby, blink OG popit. Hard to miss Jeg vet (heldigvis) bare hva halvparten er. Noen må altså bare gi seg ut for å være meg. Ikke at jeg ikke skjønner de altså. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Et annet problem er tørketrommelen som jeg tror er en viktig bidragsyter til at ulltingene mine krymper. Huff, nei blir vel vaskemaskin til bursdagen da! Vi har ikke tørketrommel så det er neppe et problem. Hvis jeg ikke skulle flytte til sommeren hadde jeg krevd ny maskin av husverten. Den er urgammel og elendig. Burde vært byttet for lengst. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Gleder meg iallefall til jeg får egen vaskemaskin, ikke bare fordi jeg kanskje faktisk får tak i ting som blir vaska (alt havner hos brødrene mine), men også fordi jeg kan vaske det på riktig måte uten å krympe alt. I dag så jeg at min ull cardigan har krympet og etter en gangs bruk er den for liten... Er redd for at de nye genserne mine skal gjøre det samme. Jeg finner ikke manualen til vaskemaskinen i leiligheten, og det står ikke på hva de ulike programmene er. Hvis den ikke har et skikkelig ull-program må jeg begynne å vaske hos kamerater. Hvis det er de fra RL er det ikke verre enn å håndvaske dem hvis du ikke har ullprogram! Det tar deg 10 min, og man vasker jo ikke gensere sååå ofte. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Det er i hovedsak de jeg tenkte på. Den i large jeg kjøpte når jeg var ute med dere krymet til perfekt størrelse, men jeg bestilte i medium nå, og de blir for små hvis de krymper. Får vel slå til å gjøre det for hånd. Takk for tipset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå