Casablanca Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Noen som vet hva som kan matche med en off white cardigan? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Var noen fine blazere osv. Ja, er dette JetCarrier greiene jeg ikke har fått satt meg inn i heller. Kan ikke noen lage en tråd om JetCarrier Hvordan man booker plass osv osv. Har dere i det hele tatt prøvd? Ja, jeg har brukt det flere ganger. Alikevel skjønner jeg at folk lurer litt, for det er ikke den mest selvforklarende siden, og dessuten er det greit å høre erfaringene til andre som har brukt tjenesten av den enkle grunn at man legger ganske store verdier i hendene på et ganske ukjent firma. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Takk for oppdatert post, fkm! Skjønte mer av det enn hva jeg fant ut av på JC uten å registrere meg. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Greit. Jeg har ikke brukt det selv, men jeg forhastet meg kanskje litt når jeg var inne på sida. Mulig det er vanskeligere enn det ser ut, men klart du skal få lov å legge ut info om det i tråden din! Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Forslag til selgarar på Ebay? Har sjølv kjøpt eit par skjorter frå Boom Style, og er fornøgd. Det han selger er fryktelig billig, og kvaliteten er nok ikkje god nok for mange her inne. Grei nok kvalitet som gjorde godt til studenten som set andre ting foran seg enn klede i prioriteringa. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Ikke gå etter selgere. Søk heller på det du vil kjøpe, for så å se på tilbakemeldinger hvis du finner noe du liker. Hvis du tilfeldigvis er ute etter en skinnbag har jeg en jeg kan anbefale, men ellers blir det så elt for snevert å bare se på en og en selger. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Får man kjøpt mer sommerlige sko i butikkene, eller er det for tidlig fortsattt? Har ikke funnet noen skobutikker som ikke selger typen cat sko og uggs. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Det begynner å komme seg.. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Er det noen sider på nettet som har stort utvalg av de fleste sko, som sender til Norge og som er rimlige? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Hvordan type sko? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Etterspurte den type sko jeg er på jakt etter her I tillegg ønsker jeg en slik type som er på bilde nr. 1 i en brun eller sort farge: her Endret 3. februar 2010 av FVL Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 plimsolls oxfords Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 De aller fleste butikker, i allefall på nett fører den type sko... Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 De aller fleste butikker, i allefall på nett fører den type sko... Haha, husket aldri hva jeg skulle søke etter. Plimsolls var navnet ja.. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Tenkte å kjøpe et par badeshortser til min kjære, men sliter litt med å finne noen pene. Noen forslag? Han liker de ikke noe særlig kortere enn til rett over kneet. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 HOLD DEG UNNA SURFESHORTS! Måtte bare si det Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Du kan jo prøve Ralph Lauren. Jeg er veldig fornøyd med lengden på min. Oransje og fin, prisen var 500,-. De har noen litt lengre også som er litt mer boardshorts-ish, disse er noe dyrere. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Bare det ikke er big pony Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Hva snakker du om, Alexander? Vi har da bildebevis på at Big Pony er tingen for 2010 fra treffet! Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Har denne i oransje: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå