fkm Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Overarmene hennes er større enn underarmene hennes. Det er jo bare skinn og ben. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg lever etter mottoet en håndfull er nok. Nå har jeg ganske små hender også. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Likte faktisk ikke ansikten til den dama. I tillegg er hun en smule for tynn. Litt Auswitch'ish som tidligere nevnt. Ellers lite å utsette. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Overarmene hennes er større enn underarmene hennes. Det er jo bare skinn og ben. Jeg liker ikke at du påpeker ting jeg glatt lar bevisstheten min overse. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg lever etter mottoet en håndfull er nok. Nå har jeg ganske små hender også. Du er ikke tilfeldigvis typen som også lever etter "er det hull er det håp" Eller "alle ser bra ut med en pose over hode"? Overarmene hennes er større enn underarmene hennes. Det er jo bare skinn og ben. Jeg liker ikke at du påpeker ting jeg glatt lar bevisstheten min overse. Det er ikke så vanskelig å overse den pinna der nei... Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Nei, Fredrik, det går mest i "Jo nærmere null jo trangere hull", haha, neida er ikke den typen, men skal ikke legge skjul på at jeg liker forholdsvis tynne jenter, kan ha noe med at jeg er utrolig tynn selv. Små pupper er på mange måter penere enn store. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Slutt å ødelegge kvelden min! HATERS! Jeg er ukritisk, hun er digg. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 fkm er bare blind av kjærlighet, fredrik Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Angående dress-diskusjonen: hvorfor skal man styre unna svart? Selv har jeg tre dresser, en navy og mørk grå i kashmir, sydd på målsøm, samt en helt grei svart Bertoni-dress. Jeg klarte faktisk å slå hull på buksen til den svarte dressen min, så jeg trenger enten en ny bukse eller en helt ny dress. Men jeg bruker dress såpass sjeldent at jeg ikke helt tror det er verdt å kjøpe en helt ny dress, tror jeg heller går for en grei dressbukse og tar den med til skredderen... Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Fordi svart dress ikke er særlig pent. Det er en veldig flat farge, og det ser generelt meget trist ut. Selvfølgelig, en sort dress kan være forholdsvis pen, det er bare det at dresser i andre farger er så mye penere! I tillegg er det egentlig ikke så mange anledninger hvor sort dress passer seg. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Noen som vet hvor jeg kan få tak i solbriller som dette? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Noen som vet hvor jeg kan få tak i solbriller som dette? De var litt stygge... Sjekk Ray Ban Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Ja, sjekk Ray Ban. Få solbriller som er pene på alle, spørs heelt hvordan du ser ut. Jo penere personen er, jo flere briller kler en. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Må si meg enig i at de ikke var spesielt pene. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Jeg er også veldig fan av Persol! De originale er meget pene men mine Wayfarere får holde enn så lenge! Endret 3. februar 2010 av Kavinsky Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Aah, hadde jeg ikke vært tilnærmet blakk skulle jeg handlet Marc by Marc Jacobs på Gilt :\ Ble dobbelt opp av meg dette Endret 3. februar 2010 av Kavinsky Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Har undermerket noe spennende da? Ikke fått med så mye spennende fra Gilt kan jeg si. Hadde vell blitt noe om det ikke var for at jeg må styre med JetCarrier. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Var noen fine blazere osv. Ja, er dette JetCarrier greiene jeg ikke har fått satt meg inn i heller. Kan ikke noen lage en tråd om JetCarrier Hvordan man booker plass osv osv. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg kan legge det til i tråden jeg laget for noen dager siden. Thrice har linket til den i mote for dummies-tråden. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Var noen fine blazere osv. Ja, er dette JetCarrier greiene jeg ikke har fått satt meg inn i heller. Kan ikke noen lage en tråd om JetCarrier Hvordan man booker plass osv osv. Har dere i det hele tatt prøvd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå