Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bertoni er en klesbutikk, ja, om det var det du lurte på. Om du lurte på om butikken var fantastisk flott så er vel i grunnen svaret nei, jeg har sjelden funnet noe som har vært verdt å samle på der.

Synes de har en del fint jeg, de har og et eget merke! Desuten har det fornuftige priser

Endret av Bogan
Lenke til kommentar

Kjøper mest klær på salg jeg, når jeg kan få en kul bukse til 500 som opprinnelig koster 1000 som jeg kunne tenke meg kjøper jeg den...

Vil bare si til disse #"%¤# "forståsegpåerene" som kjøper klær i gyselige farger og i tillegg betaler ekstra for å få ferdigrivet hull så må jeg bare riste på hodet, like greit å bare finne frem saksa og klippe ut så mye du vil...

En annen ting er hvor fort de skifter mening, når noe er på mote er de de første som kjøper det og de første som vurderer å henge seg når det går av mote fordi det var så "ut"

En siste ting, hvorfor skal alltid "store" damer ha på seg topper som viser magen, korte skjørt (eller skjørt i det hele tatt) og klær som bare fører med seg en tilstand som virker som snøblindhet...?! :sick:

Det var vel alt som var folkelig nok til å skrive her...

Lenke til kommentar

Angående Bertoni; jeg prøvde å ikke å si at jeg aldri har funnet noe der, eller at jeg er helt sikker på at det ikke går an å finne noe saklig, men at jeg ikke har vært voldsomt imponert av utvalg, kvalitet og betjening. Prisene er høyst akseptable og kvaliteten er god dette tatt i betraktning, det skal de ha.

Lenke til kommentar
De vi har "lagd" nå koster 450 kr pr stk..noe som blir litt mye hvis man skal drive å dele ut og sånt. Har nå sendt mail for å høre om man kan få et tilbud hvis man bestiller flere.

Skal også sende en mail til russedress.no for å høre hva de skal ha.

Hvilken side lagde dere sedated genserene på? Jeg fant ingenting på yourstuff.com :ehrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...