Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I have no idea, men jeg regner med at det jeg synes er pent nå og det jeg synes er pent når jeg er 35 ikke er helt det samme.

 

Er nok ikke sånn det fungerer, er en grunn til at modeller og missstjerner er den alderen de er. Eneste som forandrer seg er nok at man bare kan se og ikke røre lengre.. ;)

 

Ikke at jeg er 35.

Lenke til kommentar
Okei. Det var vel faktisk bare Hugo Boss, de hadde en pen en i grå jeg likte godt, men den var litt for liten. Får tenke litt på det, en mørkeblå dress er heller ikke dumt.

 

For å utdype litt, bruker du dress sjelden funker Boss greit, men det blir slitt fort, så det er ikke å anbefale for noen som går mye i dress. En liten tilleggsopplysning; Boss syr de billigste dressene sine på samme fabrikk som Dressmann gjør. Selvfølgelig er det forskjell på detaljer, søm osvosv, men uansett...

Lite oppfølgerspørsmål - hva ligger så de billigste dressene til Boss på?

De som var der lå på 5-6000 normalpris, dette er vel blant de billigste til Boss? Kommer nok ikke til å brukes så ofte, blir en konfirmasjon en gang i året, rundt juletider og nyttår og sikkert et par-tre ganger til i året - men ikke noe mer enn det.

Hva er sånn cirka forventet levetid på dressene da? Si at jeg bruker den 5-10 ganger i året, for å gjøre ting litt enkelt. Klarer vel et par år?

 

De til Boss som ligger rundt 5-6 000 er de billigste ja! De holder nok langt mer enn 2 år om du bruker dem så sjelden, men det kommer selvfølgelig ann på hvor mange ganger du bruker den mellom hver rens osv...

Lenke til kommentar
Kerr har perfekt kropp, sånn er det bare.

 

Om den perfekte kroppen har overarmar like tjukke som underarmar, og hoftebein som stikk ut som fjell, tykkjer eg synd om alle tenåringsjenter som prøver å oppnå dette.

 

Og er det berre eg som har lagt merke til at ho har eit gigantisk hovud i forhold til den spinkle kroppen? Kan ha noko å gjera med frisyren, men likevel...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...