Pinup Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Ehm, klientellet = kundene. Ohh, bommert fra meg. Uansett, jeg bryr meg ikke noe særlig om hvem som handler der. Bryr meg om hva jeg får handlet Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Miranda Kerr i månedens utgave av GQ gjør meg ikke akkurat vondt! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Så bildene på iPoden med GQ-appen, absolutt ikke noe å klage over! Gleder meg til bladet kommer, de sier 4-6 uker, så jeg får vel april-utgaven jeg? Bestilte i går, og siden februar nettopp har kommet, og mars kommer for raskt, så blir det april, right? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Nja, det burde stemme ganske bra det. For det som ikke abonnerer på GQ, eller har iphone... http://www.gq.com/women/photos/201002/mira...ideshow#slide=1 Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Hun får meg nesten til å vippe over til kvinnesiden. Men bare nesten. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Hvordan fungerer det med betaling for GQ? Vurderer ett abo. men er litt usikker på akkurat det med, ja, betaling...Betaler man for 12 måneder av gangen eller er det en fast månedssum? Tror det er spurt før her en gang, men fuck it, gidder ikke rote frem siden igjen... Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Du betaler kun en gang. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Stemmer som shoop sier, du betaler en gang med Visa, Discovery, AmEx eller Mastercard. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Ang. Miranda Kerr, ho ser ut som ein utmagra og nypult 17-åring. Ser ikkje kva som er så spesielt med ho? Men me er jo alle forskjellige. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Noen liker tjukke, andre liker tynne.... Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Aight, takker for svar folkens! Da blir det bestilling der i løpet av uken! Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Noen som har erfaringer med produktene fra http://www.acne.org? EDIT: Noen som aner hvilken bukse dette kan være? Endret 2. februar 2010 av Sir Zu Zwat Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Jeg har tre par jeans, og et par chinos (fra acne altså). Jeansene er gode, men på chinosene mistet jeg alle knappene, bortsett fra èn. Dette virket som om det bare var en liten glipp, da resten av produktet var av høy kvalitet. Da jeg (les: mamma) sydde på knappene, var de gode. Acne er et av de merkene som er diskutert mest på forumet, og det har et godt rykte her Edit: Lol, jeg leste feil . (U)heldigvis har jeg erfaringer med produktene fra acne.org også, på grunn av uren hud / kviser. Jeg bruker moisturizeren daglig, og det er den beste jeg har prøvd til nå. Har også erfaringer med jojoba oljen. Denne gav meg litt kviser, men er utrolig effektiv på tørr hud. Kvisene tok jeg knekken på med roaccutan (isotretinoin). Endret 2. februar 2010 av Slettet+987123897 Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Jepp. Brukte pakkeløsningen der (cleanser, bp, moisturizer) i en periode, og fikk helt greie resultater. Slutter man å bruke produktene kommer kvisene tilbake, men i litt svakere form. Tror nøkkelen til suksess er å bruke produktene religiøst, følge hele regimet punkt til prikke, men det ble litt slitsomt for meg EDIT: snakker vi om bukser eller hudprodukter? Endret 2. februar 2010 av McMuffin Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Jepp. Brukte pakkeløsningen der (cleanser, bp, moisturizer) i en periode, og fikk helt greie resultater. Slutter man å bruke produktene kommer kvisene tilbake, men i litt svakere form. Tror nøkkelen til suksess er å bruke produktene religiøst, følge hele regimet punkt til prikke, men det ble litt slitsomt for meg Gjør det nå. Bruker Hugo Boss Skin serien. Tingen er at det blir litt dyrt i lengden for en fattig student. Vil over til noe som er en smule billigere. EDIT: Vi snakker hudprodukter fra acne.org. Kan forstå at det ble litt rot siden jeg postet et bilde av en bukse i samme posten. Tenkte det var litt dumt med dobbelpost. Endret 2. februar 2010 av Sir Zu Zwat Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Ang. Miranda Kerr, ho ser ut som ein utmagra og nypult 17-åring. Og det skulle være negativt mener du? Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Utmagret og nypult 17-åring er vel ikke så veldig positivt, spesielt ikke om man er f.eks 35. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Sir Zu Swat: Les den oppdaterte infoen min. Jeg har ingen erfaring med bp'en, men acne.org regimen skal fungere veldig bra i forhold til andre "over the counter regimens." Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Utmagret og nypult 17-åring er vel ikke så veldig positivt, spesielt ikke om man er f.eks 35. Endret 2. februar 2010 av thrice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå