Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987123897

Jeg har tre par jeans, og et par chinos (fra acne altså). Jeansene er gode, men på chinosene mistet jeg alle knappene, bortsett fra èn. Dette virket som om det bare var en liten glipp, da resten av produktet var av høy kvalitet. Da jeg (les: mamma) sydde på knappene, var de gode.

 

Acne er et av de merkene som er diskutert mest på forumet, og det har et godt rykte her :)

 

Edit: Lol, jeg leste feil :p . (U)heldigvis har jeg erfaringer med produktene fra acne.org også, på grunn av uren hud / kviser. Jeg bruker moisturizeren daglig, og det er den beste jeg har prøvd til nå. Har også erfaringer med jojoba oljen. Denne gav meg litt kviser, men er utrolig effektiv på tørr hud. Kvisene tok jeg knekken på med roaccutan (isotretinoin).

Endret av Slettet+987123897
Lenke til kommentar

Jepp. Brukte pakkeløsningen der (cleanser, bp, moisturizer) i en periode, og fikk helt greie resultater. Slutter man å bruke produktene kommer kvisene tilbake, men i litt svakere form. Tror nøkkelen til suksess er å bruke produktene religiøst, følge hele regimet punkt til prikke, men det ble litt slitsomt for meg :)

 

EDIT: snakker vi om bukser eller hudprodukter?

Endret av McMuffin
Lenke til kommentar
Jepp. Brukte pakkeløsningen der (cleanser, bp, moisturizer) i en periode, og fikk helt greie resultater. Slutter man å bruke produktene kommer kvisene tilbake, men i litt svakere form. Tror nøkkelen til suksess er å bruke produktene religiøst, følge hele regimet punkt til prikke, men det ble litt slitsomt for meg :)

Gjør det nå. Bruker Hugo Boss Skin serien. Tingen er at det blir litt dyrt i lengden for en fattig student. Vil over til noe som er en smule billigere. :)

 

EDIT: Vi snakker hudprodukter fra acne.org. Kan forstå at det ble litt rot siden jeg postet et bilde av en bukse i samme posten. Tenkte det var litt dumt med dobbelpost.

Endret av Sir Zu Zwat
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Sir Zu Swat: Les den oppdaterte infoen min. Jeg har ingen erfaring med bp'en, men acne.org regimen skal fungere veldig bra i forhold til andre "over the counter regimens."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...