Bebeluv Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Man får aldri nok av chinos og skjorter, noen fine loafers og seilersko er heller ikke å komme unna. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Hva er den ultimate, mest anvendelige fargen på dress, dersom man må velge èn? Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Har egentlig ikke peiling på det, men en grå, litt mørk grå vil jeg anta. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Mørk grå, med navy på en god annenplass. Problemet med navy er at sort ikke passer så godt til. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Hva er den ultimate, mest anvendelige fargen på dress, dersom man må velge èn? Charcoal! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Mørk navy eller mørk grå tror jeg. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Skal kjøpe loafers i Barcelona tenker jeg. Hvilker er hotte? gjerne bilder. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 These are pretty hot: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&p=15022013 Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Ja mørk grå ser bra ut til det meste. Og hva slags utførelse(jakkeslag, knapper, "vents" osv)? Hvis gjerne med bilder. Trenger inspirasjon til neste kjøp! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Apropos loafers, hvis noen vet om eller ser et par lilla suede loafers, si fra til meg ASAP! Jeg må ha et par, men det er umulig å finne noe Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Mener å ha sett et par i bogstadveien.. Husker dog ikke hvilken butikk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Apropos loafers, hvis noen vet om eller ser et par lilla suede loafers, si fra til meg ASAP! Jeg må ha et par, men det er umulig å finne noe Du har vel ikke kvinnefot? Finnes på ebay i str. 36 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Var ikke akkurat den lillafargen jeg tenkte på da Noe lignende dette: Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Apropos loafers, hvis noen vet om eller ser et par lilla suede loafers, si fra til meg ASAP! Jeg må ha et par, men det er umulig å finne noe Kan skjønne hvorfor: Stod desverre ikke noe på bloggen jeg fant bildet på om hvor de var fra. Bildene var tatt sommeren 2009 virket det som. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Ser ut som om det er de samme som på bildet jeg la ut. De er fra Tods. Sko fra Tods passer desverre ganske dårlig på føttene mine, hvis ikke hadde jeg kjøpt dem på sekundet. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Okei. Det var vel faktisk bare Hugo Boss, de hadde en pen en i grå jeg likte godt, men den var litt for liten. Får tenke litt på det, en mørkeblå dress er heller ikke dumt. For å utdype litt, bruker du dress sjelden funker Boss greit, men det blir slitt fort, så det er ikke å anbefale for noen som går mye i dress. En liten tilleggsopplysning; Boss syr de billigste dressene sine på samme fabrikk som Dressmann gjør. Selvfølgelig er det forskjell på detaljer, søm osvosv, men uansett... Lite oppfølgerspørsmål - hva ligger så de billigste dressene til Boss på? De som var der lå på 5-6000 normalpris, dette er vel blant de billigste til Boss? Kommer nok ikke til å brukes så ofte, blir en konfirmasjon en gang i året, rundt juletider og nyttår og sikkert et par-tre ganger til i året - men ikke noe mer enn det. Hva er sånn cirka forventet levetid på dressene da? Si at jeg bruker den 5-10 ganger i året, for å gjøre ting litt enkelt. Klarer vel et par år? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Bare et spørsmål Henrik, hvor mange dress har du? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Har for tiden én dress, så trenger absolutt en til. Eller, en vel en underdrivelse, trenger flere, men jeg har ikke brukt dressen så mye at jeg har tatt meg bryet med å lete. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Kan ikke si jeg har brukt dress så veldig mye jeg heller, men alltid greit med flere dress tilgjengelig. Jeg regner med at Hugo Boss dressen vill holde en stund om du har noen dress på rullering. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Absolutt, det har bare vært det å faktisk kjøpe en som har vært hindringen her. Ikke så altfor godt utvalg, og jeg har egentlig ikke tenkt noe særlig på det. Hvis den holder i et par år er jeg fornøyd, blir jo ikke så mye bruk at det gjør noe. Skal ta med meg mamma (og håpe at hun betaler!), så får jeg se hva jeg ender opp med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå