Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Joda, jeg tviler ikke på kvaliteten til AP, men utseendemessig er vi nok uenige og slik forblir det vel. Victorias Secret er min kilde til kvalitetsundertøyet og de som blir brukt til "spesielle anledninger".

Kanskje ikke tiltrekkende, men pent så!

 

VS funker jo det, men har du noen gang vært i en VS-butikk i statene? For å si det sånn, klientellet er ikke det man vil kalle eksklusivt. Det er stort sett 14 år gamle jenter som fniser eller 40 år gamle feite mexicanere som ser ut som bønder. Seriøst.

Lenke til kommentar
Joda, jeg tviler ikke på kvaliteten til AP, men utseendemessig er vi nok uenige og slik forblir det vel. Victorias Secret er min kilde til kvalitetsundertøyet og de som blir brukt til "spesielle anledninger".

Kanskje ikke tiltrekkende, men pent så!

 

VS funker jo det, men har du noen gang vært i en VS-butikk i statene? For å si det sånn, klientellet er ikke det man vil kalle eksklusivt. Det er stort sett 14 år gamle jenter som fniser eller 40 år gamle feite mexicanere som ser ut som bønder. Seriøst.

Har vært der et par-tre ganger, og hjelpen man får der er ikke den beste, det er jeg enig i. Men jeg klarer meg som regel selv, så det funker fint for meg. :)

Lenke til kommentar
Joda, jeg tviler ikke på kvaliteten til AP, men utseendemessig er vi nok uenige og slik forblir det vel. Victorias Secret er min kilde til kvalitetsundertøyet og de som blir brukt til "spesielle anledninger".

Kanskje ikke tiltrekkende, men pent så!

 

VS funker jo det, men har du noen gang vært i en VS-butikk i statene? For å si det sånn, klientellet er ikke det man vil kalle eksklusivt. Det er stort sett 14 år gamle jenter som fniser eller 40 år gamle feite mexicanere som ser ut som bønder. Seriøst.

Har vært der et par-tre ganger, og hjelpen man får der er ikke den beste, det er jeg enig i. Men jeg klarer meg som regel selv, så det funker fint for meg. :)

 

Ehm, klientellet = kundene.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Burde kanskje spurt i tråden for Toll under Mote og velvære, men jeg har bestilt noe hårvoks til meg selv og noe greier til dama, og etter min kjennskap burde dette gå under "kosmetikk".. Men Tollvesenet krever meg for 200 kroner for dette i tollgebyr (i tillegg til merverdiavgift)? Også har jo de selvfølgelig kun åpent fra 8 til 3..

Lenke til kommentar
Okei. Det var vel faktisk bare Hugo Boss, de hadde en pen en i grå jeg likte godt, men den var litt for liten. Får tenke litt på det, en mørkeblå dress er heller ikke dumt.

 

For å utdype litt, bruker du dress sjelden funker Boss greit, men det blir slitt fort, så det er ikke å anbefale for noen som går mye i dress. En liten tilleggsopplysning; Boss syr de billigste dressene sine på samme fabrikk som Dressmann gjør. Selvfølgelig er det forskjell på detaljer, søm osvosv, men uansett...

Lenke til kommentar
Trur Henrik vet såpass.

Hehe, håper det :p

 

Jeg driver å tenker litt på hva slags klær jeg skal kjøpe inn til våren når det gjelder semi-formelle klær(byen, bursdagsfester osv.) Tenker lyse bukser, lyse sko og en skjorte eller noe lignende, men trenger inspirasjon...noen tanker?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...