Sir Zu Zwat Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 Hva tycks? Lenke til kommentar
SML Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 Heslige knapper, er heller ikke fan av button down. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 Ja, driver å jobber med en skjorte nå. Knappene er ikke bestemt. Hva med kragen og ermene? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 Hva tycks? Nei! Lenke til kommentar
SML Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Altså, jeg ville revurdert den skjorta og heller startet på nytt med en ny. Den der funker bare ikke. Evnt bytte knappefarge, fjerne lommene og stripene på kragen/ermene. Endret 1. februar 2010 av SML Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 Likte ikke knappene, heller ikke lommene. Personlig er jeg heller ikke fan av buttondown. Syns mansjettene og kragen var kul. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 He he, noen ideer? Vil ikke ha en helt plain hvit skjorte. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 Men du vil heller ikke bli sett død i den! Hva slags farge/mønster er du på utkikk etter? Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 Noe slik? Eller blir det for teit? Lenke til kommentar
dePt Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Ensfarget eller med hvite detaljer? Eller en annen farge kanskje? Føler den knaskje ble litt tacky. Måtte bare spørre jeg også Endret 1. februar 2010 av dePt Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Noe slik? Eller blir det for teit? Den var bedre. Har på meg "motsatt" skjorte akkurat nå. Tynne blå striper på en hvit skjorten med helt hvite mansjetter og krage. Endret 1. februar 2010 av PatSharpX Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 Hva tycks? Hell no! Knappene var heslige, jeg liker verken skulderklaffene eller lommene(liker best skjorter uten både klaffer og lommer) og jeg ville hatt stripete stoff der det er hvitt og hvitt der stoffet er stripete...og kvitt deg med button down! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Begge skjortene var forferdelige. Hvis du vil ha kontrastkrage er det penest at skjorten har mørkest farge, og kragene og mansjettene har den lyse fargen. M.a.o. sånn: Edit: Og nei til lomme og klaffer! Endret 1. februar 2010 av fkm Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 Ville heller hatt den omvendt, altså med striper på selve skjorten og hvite mansjetter og krage. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 Ville heller hatt den omvendt, altså med striper på selve skjorten og hvite mansjetter og krage. Fet? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 Nei, desverre. Blå striper blir bedre. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Prøvde å lage sånn skjorte som jeg har på meg nå. Men fant ikke sånne striper som jeg har. Men ser litt ut som denne, bare med tynnere blå striper og ikke så tett. Endret 1. februar 2010 av PatSharpX Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Liker Blir en bestilling der om noen dager. Tenker jeg tar en pique også. EDIT: Hvordan er kvaliteten på skjortene, forresten? Endret 1. februar 2010 av Sir Zu Zwat Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 Liker Blir en bestilling der om noen dager. Tenker jeg tar en pique også. EDIT: Hvordan er kvaliteten på skjortene, forresten? Kan prøve å flekke opp ett bildet av min skjorte når jeg kommer hjem. Gidder ikke sitte i forelesning å ta bildet av meg selv Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 Du får ikke en Charvet-skjorte for å si det sånn, men kvaliteten er helt grei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå