KimNK Skrevet 31. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2010 Hahah! =D Trur eg kjem til å bestille den eg òg. Skal i tillegg loke rundt på S&S dei to neste dagane, så faren er overhengande stor for at eg kjem til å gå på ein smell. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 31. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2010 Skal til å bestille abbonement på GQ, men hvordan er det med ekstra kostnader? Er $58 for bladet, og "applicable sales tax" kan komme i tillegg. Har dere fått noen ekstra kostnader? Hva har totalprisen blitt? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 31. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2010 jeg har aldri betalt noe annet enn den første prisen.. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 31. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg har bare betalt de $58 dollarene og vil ikke regne med at det kommer en regning til. Det sier jeg fordi det enda ikke har kommet et blad etter jeg bestillte det i des. Men på siden til GQ ble det bare $58. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 31. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2010 Herlig! Da skal jeg få bestilt, må bare få ut fingeren. Noen som har prøvd iPhone-versjonen? Lastet ned på iPoden, så veldig bra ut. Kjekt å kunne ha med seg en offline versjon på iPoden! Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 31. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg er så kjip når det gjelder å betale for apps Har det fortsatt til gode! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 31. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2010 Har skrevet et par artikler på Mac1, så jeg har fått iTunes-gavekort gjennom Kickback.no. Herlige greier, så har egentlig ikke betalt. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 31. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2010 Russeball, what to wear? Har ikke noe fra før som jeg tror kan være passende, så bare å komme med forslag til alle deler. Lenke til kommentar
SML Skrevet 31. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Three Piece Suit Endret 31. januar 2010 av SML Lenke til kommentar
multisync Skrevet 31. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Joa, gå litt mindre generelt eller? Slips/sløyfe? Farge? mansjettknapper? Farge på dress? Etc. I tillegg er spørsmålet om det går an å få tak i en dress som går an i Tønsberg, eneste stedet jeg kan tenke meg at de har noe ihvertfall er Burre. Endret 31. januar 2010 av multisync Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 31. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Nå virker Spotify igjen. Viktig. multisync: Dress. Sløyfe, mørk blå dress, hvit skjorte med mansjettknapper. French cuffs. thrice: Var i Kristiansand i helgen, sjarmerende vær Endret 31. januar 2010 av Jonas. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 31. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2010 Hæ? Bogart fører jo ToS og Sir i alle fall. Vidars har jo et stort utvalg. Litt mindre sikker på Rolfsen. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 31. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2010 thrice: Var i Kristiansand i helgen, sjarmerende vær Hva gjorde du der? Nekter å tro at været var bra. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 31. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2010 Fotballturnering i Sørlandshallen, snøstorm ftw. Heldigvis var vi bare ute de 10 minuttene det tok å gå fra hotellet til hallen Lenke til kommentar
multisync Skrevet 31. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2010 Bogart fører kanskje ToS og Sir, men det er begrenset hva de har inne. Vidars glemte jeg helt. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 31. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2010 Fotballturnering i Sørlandshallen, snøstorm ftw. Heldigvis var vi bare ute de 10 minuttene det tok å gå fra hotellet til hallen Aha. Fikk du gjort noe shopping? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 31. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2010 Nei, var bare på hotellet og i hallen.. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 31. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) http://www.tailorstore.no/ Erfaringer? Endret 31. januar 2010 av multisync Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 31. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2010 tailorstore.no jaja, da var det bare 5timer til turen går til flyplassen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå