Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
veit noen hvor jeg kan kjøpe hatt? noe som hatten.. pris?butikk?

Vet at Kamikaze har noen slike hatter fra Gucci. Pris? Aner ikke. Har altfor fint hår så bruker ikke hatt... :cool:

kan bare glemme gucci.. har lite penger for nu tiden.. blir ikke sjokka hvis de selger gucci hatt for 1000kr++

 

flere forslag? eller pris på gucci :p

Lenke til kommentar
Hvis 1000,- er for høy pris, blir nok Gucci relativt uaktuelt (i alle fall på Kamikaze, forretningen er ikke akkurat kjent for å operere med smale marginer).

ikke at 1000kr er for mye, men at jeg har lite penger :cry: må nok pugge ut til en billigere hatt :p

Endret av fox88
Lenke til kommentar

For å si det enkelt, kombinasjonen Kamikaze og Gucci er svindyr. Uten at jeg vet prisen på de hattene, ligger de høyt (høykvalitets skinn er dyrt).

 

Jeg kan ikke si jeg vet om noen butikker som kan finne på å ha noe slikt til en rimelig penge, jeg husker ikke hva forretningen som utelukkende fører hatter for herrer heter, det kan kanskje være verdt å ta en tur dit, men jeg tror vel også det kan være en dyr erfaring.

Lenke til kommentar

Fretex har mye bra de, Men du må ha en stil som passer til det. Og neppe vil du finne klær som gud og hvermann går i og neppe merker slik at du kan kjøpe deg trygghet ved merker slik visse andre gjør. Men om du derimot er bevisst på hva som er kult og passer deg, kan du finne mye kult der. Kommer og ann på hvilken fretex i oslo du går på. Og husk kule ting blir revet vekk fort

Lenke til kommentar
Men måtte ha en :p de hadde også en stokk (pinne) til 790 kr :O

Vanvittig bra at de har fått inn slike nå -- har vært der et par ganger, men da har de ikke klart å spore opp noe slik, til min skuffelse. Hvordan ser de ut? Helt enkle, eller er det med noe metalldetaljer etc.? Churchill hadde en med en sølvkule på toppen som han alltid brukte, han fikk den av kongen -- en slik skulle man hatt.

 

(Og hvorfor kan de ikke legge ut tropehjelmer på internett? Jeg vil ha tropeuniform!)

Endret av thomasr
Lenke til kommentar
Min onkel kjøpte fullt tropeutstyr da han drog på ferie til Etiopia, hvor han forøvrig fant ut at eneste akseptable spisested var på Hilton. Hiltonhotellet der man hører "anyone for tennis" mens borgerkrigen raser utenfor. :p

Maten på Hilton er god, det er sant, men standarden er ikkje så forferdeleg god i forhold til pris, etter mi meining. Iallfall ikkje på Hilton i England og i Tyskland. :)

Lenke til kommentar

Hilton har jo alltid bare vært et greit forretningshotell, vil man ha noe mer må man være forberedt på å finne noe annet. Det har imidlertid et generelt greit kvalitetsstempel over seg, så i litt særere deler av verden kan det ofte være det beste og tryggeste valget.

 

Det må nok være snakk om den lille (den finnes også i grønn-brun) UH-bagen, jeg har målt litt nå, og kan umulig tenke meg at det blir plass til noen 15" laptop i den -- i alle fall ikke med litt beskyttelse, som en absolutt bør ha.

Lenke til kommentar

Okey, tusen takk. Kan være greit å ha en likevel for småting, hvis jeg glemmer den igjen noe sted er det så dumt med store vesker. tenkte på den lille, som finnes i blått og grønnbrunt.

 

Har bodd mest på Sheraton-hoteller, som er mye av det samme, kanskje litt lavere på treet. Det er helt greie hoteller liksom. Intercontinental-kjeden er jeg gladere i. Og ikke minst Hyatt. Uansett, har vel ingenting i denne tråden å gjøre. Men min onkel kledd i tropedress skulle i prinsippet besøke en kamerat som var misjonær der, og var ikke helt fornøyd med standarden når de besøkte de fattige kristne rundt om kring i Etiopia. Kan alltids høre om hvor han kjøpte den, men er vel snart fem år siden han var der.

 

Kan den "Nomaden" i parkveien/uranienborgveien ha sånne ting (tropedresser)?

Lenke til kommentar

Vel, når man reiser til Etiopia, Laos, Elfenbenskysten, Rwanda og andre litt "utrygge" land (vil gjerne reise til disse selv, men er kanskje ikke en ideell ferie for en familie) må man regne med litt lavere standard og litt annerledes mat. Hva er vitsen med å reise til afrika hvis man kun skal spille tennis, spise vanlig mat, bo på 5 stjerners resort og kjøre i slike "dyrehager" med en haug andre folk, da kan man like godt bli hjemme.

 

 

 

 

Vet disse har en del tropeklær fra merket Chavalier:

 

http://www.enjoyafrica.no/default.asp?side=bekledning

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...