Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tenkte jeg skulle begynne å bruke armbåndsur igjen, og har denne fra før. Vil den passe sammen med skjorter, tees, cardigans og slikt? :)

 

Lol, klokken minnet meg om Darth Vader :p

 

 

Noen som har tips til gode nettbutikker som har godt utvalg i slips, sløyfer, mansjettknapper og gjerne bukseseler og belter?

 

Slips: F.I.H. eller Sam Hober...

 

Mansjettknapper kjøper du hos gullsmed om du skal ha noe i god kvalitet eller ebay hvis du bare vil ha noe som funker.

Lenke til kommentar
Tenkte jeg skulle begynne å bruke armbåndsur igjen, og har denne fra før. Vil den passe sammen med skjorter, tees, cardigans og slikt? :)

 

Lol, klokken minnet meg om Darth Vader :p

 

 

Noen som har tips til gode nettbutikker som har godt utvalg i slips, sløyfer, mansjettknapper og gjerne bukseseler og belter?

 

Slips: F.I.H. eller Sam Hober...

 

Mansjettknapper kjøper du hos gullsmed om du skal ha noe i god kvalitet eller ebay hvis du bare vil ha noe som funker.

Takk for forslaget. Har du erfaring med FIH og bestilling til Norge forresten?

Lenke til kommentar

Herregud...

Ryddet akkurat i klesskapet mitt og fikk en rimelig stor haug med klær jeg ikke har brukt det siste året, og som jeg aldri livet kommer til å dra på meg igjen. Noe var for lite, noe av det var rett og slett helt grusomt å se på :no:

Det er nå jeg skjønner hvor mye stilen min har forandret seg det siste året, og det er nå jeg skjønner hvor mye jeg egentlig mangler av helt banale plagg i garderoben min...

Blir storshopping på meg i New York :p

 

 

For å illustrere _litt_ av det som ble kastet ut:

post-150324-1264955738_thumb.jpg

 

Endret av Hvorre™
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...