Bebeluv Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 http://www.perfectlybasics.nl/short_sleeve...0000002404.aspx Lenke til kommentar
KKake Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Tenkte jeg skulle begynne å bruke armbåndsur igjen, og har denne fra før. Vil den passe sammen med skjorter, tees, cardigans og slikt? Filippa K selger 3packs til 600. God passform og kvalitet. Link? Endret 30. januar 2010 av KongKake Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 Vet ikke om det finnes på internett, men de har det ihvertfall på S&S og i butikken deres i skovveien. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 Altså må jeg til Oslo for å kjøpe den trepakningen? Er veldig sjeldent i den byen, er faktisk oftere i Bergen, enda Oslo ligger en times kjøretur unna, og Bergen ligger tre kvarters kjøretur + tre kvarters flytur unna. Lenke til kommentar
veos Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 Noen som har tips til gode nettbutikker som har godt utvalg i slips, sløyfer, mansjettknapper og gjerne bukseseler og belter? Lenke til kommentar
dePt Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 mrman.no har vel alt du nevner, om der er noe pent eller om kvaliteten er god aner jeg desverre ikke. Lenke til kommentar
master air Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 Den trepakken til Filippa K er det v-hals eller er det rund hals? Jeg har aldri fått sjekket det. De gangene jeg har sett den pakken har jeg ikke hatt tid til å spørre. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Crewneck "rund hals" Og det er 2 hvite og 1 svart tee. Endret 30. januar 2010 av shoop Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 Tenkte jeg skulle begynne å bruke armbåndsur igjen, og har denne fra før. Vil den passe sammen med skjorter, tees, cardigans og slikt? Lol, klokken minnet meg om Darth Vader Noen som har tips til gode nettbutikker som har godt utvalg i slips, sløyfer, mansjettknapper og gjerne bukseseler og belter? Slips: F.I.H. eller Sam Hober... Mansjettknapper kjøper du hos gullsmed om du skal ha noe i god kvalitet eller ebay hvis du bare vil ha noe som funker. Lenke til kommentar
veos Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 Tenkte jeg skulle begynne å bruke armbåndsur igjen, og har denne fra før. Vil den passe sammen med skjorter, tees, cardigans og slikt? Lol, klokken minnet meg om Darth Vader Noen som har tips til gode nettbutikker som har godt utvalg i slips, sløyfer, mansjettknapper og gjerne bukseseler og belter? Slips: F.I.H. eller Sam Hober... Mansjettknapper kjøper du hos gullsmed om du skal ha noe i god kvalitet eller ebay hvis du bare vil ha noe som funker. Takk for forslaget. Har du erfaring med FIH og bestilling til Norge forresten? Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 Noen som vet om caps er tollfri vare? Vet at lue er det, så regner med at caps også er det.. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 31. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2010 Tenkte jeg skulle begynne å bruke armbåndsur igjen, og har denne fra før. Vil den passe sammen med skjorter, tees, cardigans og slikt? Lol, klokken minnet meg om Darth Vader Jeg liker Darth Vader. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 31. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2010 Min mormor har endelig funnet ut at jeg fortjener å bli brukt litt penger på, og hun har bestemt seg for å kjøpe en ordentlig trench coat til meg for våren. Har sett litt på disse: Er det ikke farlig å kjøpe en trench nå om du skal gå ned 10-15 kg til før neste jul..? Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 31. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2010 I går kom endelig pakka fra Asos Skal slenge ut bilder i bildetråden. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 31. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2010 Oh yes. Var egentlig ikke i humør for å pynte meg til jeg skulle ut i går kveld i det hele tatt, men tør påstå at det ble ganske bra allikevel. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 31. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Herregud... Ryddet akkurat i klesskapet mitt og fikk en rimelig stor haug med klær jeg ikke har brukt det siste året, og som jeg aldri livet kommer til å dra på meg igjen. Noe var for lite, noe av det var rett og slett helt grusomt å se på Det er nå jeg skjønner hvor mye stilen min har forandret seg det siste året, og det er nå jeg skjønner hvor mye jeg egentlig mangler av helt banale plagg i garderoben min... Blir storshopping på meg i New York For å illustrere _litt_ av det som ble kastet ut: Endret 31. januar 2010 av Hvorre™ Lenke til kommentar
KKake Skrevet 31. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2010 Skjorta så fet ut da. Gief! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 31. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2010 http://www.asos.com/Asos-Collection/Asos-L...1&clr=Stone Go? Skitbillig. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 31. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2010 Utenom beltet ser den jo bra ut. Go! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå