AnewZ Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 Den regelen er vidt meg bekjent tenkt for litt mer standard farger en burgunderrød. Sånn at folk ikke bruker brunt belte og svarte sko eller vica verca. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 Aha, daså.. Jaja, får holde meg til svarte belter da, enklest det. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 Må ikke ta mitt svar som noen fasit, da jeg slettes ikke er sikkert. Men jeg tror jeg ville syntes at det var altfor matchymatchy. Du får nok vente i spenning til fkm kommer Lenke til kommentar
KKake Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 Ja, er vel best å se hva fkm mener om saken. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 Sko og belte MÅ ikke matche.. Det er fin regel å ha i bakhodet ja.. Men i dette tilfellet kan du fint bruke et belte i en annen farge. Tekstur og for den saks skyld. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 Ja, er vel best å se hva fkm mener om saken. LOL Matching av sko og belte er i hovedsak en regel ved litt mer formelle antrekk! Som AnewZ tror jeg også at det hadde blitt litt i overkant med burgunder belte og sko. Og ser det bra ut har jo ikke regler en dritt å si, det er bare greit å ha i bakhånd. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 Hvordan er det da med nyanser? Må brunfargen på beltet være lik skofargen eller er det ok om beltet feks. har en lysere brunfarge enn skoene? (på formelle antrekk) Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 Tja, det er vel penest om det er i lik nyanse? Men nå er det skumpa-time! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Ja, er vel best å se hva fkm mener om saken. LOL Matching av sko og belte er i hovedsak en regel ved litt mer formelle antrekk! Som AnewZ tror jeg også at det hadde blitt litt i overkant med burgunder belte og sko. Og ser det bra ut har jo ikke regler en dritt å si, det er bare greit å ha i bakhånd. Da har mesteren talt, og jeg velger å ta det han (og shoop) sier for god fisk. Da driter jeg i å lete etter et burgunderrødt belte. Men skal ha regelen i bakhodet når jeg skal ha noe formelt. Endret 30. januar 2010 av KongKake Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 Ja, det er vel det, men jeg tenkte i forhold til disse "reglene" for formelle antrekk. Jeg tror dog at ganske mange ikke kjøper et nytt belte hver gang de kjøper nye sko. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 Da har mesteren talt, og jeg velger å ta det han sier for god fisk. Du gidder ikke ta mitt ord for det nei.. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 Da har mesteren talt, og jeg velger å ta det han sier for god fisk. Du gidder ikke ta mitt ord for det nei.. I og med at dere mente så og si det samme, så tar jeg jo dine ord for god fisk også da. ;b Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Tror jeg må ha meg en tskjorte eller to. Begynner å bli mangel på det her i huset. Noen som har noen tips? Kan ikke bruke en formue med min studentøkonomi, men 600,- kan vel brukes på to stk. EDIT: Liker de enkle uten så mye dill-dall. Endret 30. januar 2010 av Sir Zu Zwat Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 Hva slags farge og v eller ikke v-hals? Skal du ha hvite med rund hals anbefaler jeg 2-pack fra levis som selges på feks. carlings. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 Tror jeg må ha meg en tskjorte eller to. Begynner å bli mangel på det her i huset. Noen som har noen tips? Kan ikke bruke en formue med min studentøkonomi, men 600,- kan vel brukes på to stk. EDIT: Liker de enkle uten så mye dill-dall. Evt. kan du få deg en 6 - 12 stykker på H&M avhengig av om du vil ha med v-hals eller ikke. T-skjortene til H&M er greie nok de, i og med at t-skjorter ikke er et evighetsplagg. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 Til hverdagsbruk, så tenker jeg holder meg til rund hals. Stikke til sentrum til uka og ta en titt på disse fra Carlings. Filippa K? Har du noen bilder? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 http://www.filippa-k.com/ Men dei ligg vel på rundt 600/stk? HM sine er heilt ok. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 Kjøpte en hvit v-hals t-skjorte fra Filippa K. Ikke verdt prisen på 400 som jeg betalte for den i alle fall. Men det er en god t-skjorte, det er det. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Filippa K selger 3packs til 600. God passform og kvalitet. Endret 30. januar 2010 av shoop Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå