Gjest Slettet+987123897 Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 Likte burberry best, selv om den øverste var veldig søt. Den 3. var ikke så pen som de to andre. Trench coat på kvinner er hot! Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 Burberry....gogo! Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 Burberry har mange flotte ja, og veldig enkle slik at de passer til alt. Får vel dra ned dit på mandag når de får inn nye varer. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Det er ingenting som er penere med jenter med trench, ingenting. EDIT: Beige Endret 30. januar 2010 av Wisbatov Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 Gå for burberry. Lenke til kommentar
Chacarron Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 Jeg likte de to øverste best. Holder nok en liten knapp på den første, den var grom. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 Enig med fkm, gå for burberry trenchen. Den tredje burde ikke vært et alternativ engang, da den var såpass mye mindre pen en de to andre Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 Burberry, klart. Kunne ønske min bestemor kom med slike forslag. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 Skulle ønske bestefar delte min lidenskap for klær, da hadde nok jeg også fått en burberry trench, men neida - det gjør han ikke. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 AnewZ: Jeg er klar over at den tredje er mer spesiell og passer til færre antrekk, så det blir nok ikke den, men jeg falt litt for "spesiellheten" over den. (Dårlig ordvalg, i know.) Henrik C: Tjaa, dette er vel første gang og jeg vil ikke si at hun taper så fryktelig på det, men ja, jeg ble veldig glad. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 Mormor liker klær hun Så jeg er heldig der... Men seriøst, du er rett og slett dum om du ikke kjøper fra Burberry. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 Haha, det gjør min mormor og, men oftere til seg selv Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 Noen som har en skredder i oslo-området å anbefale? Skredderen jeg har brukt i Sandvika har lagt ned, og jeg trenger å få gjort litt arbeid på smokingen min.... Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 Satser på at det er passende å poste i denna tråden. Dama er på jakt etter en pc-veske som ser ut som en veske, feminin i stilen. Er det noen her som har tips til nettbutikker der hun kan lete? Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 Mormor sverger til Oslo Skredderstue. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 Satser på at det er passende å poste i denna tråden. Dama er på jakt etter en pc-veske som ser ut som en veske, feminin i stilen. Er det noen her som har tips til nettbutikker der hun kan lete? yoox.com pleier å ha en del vesker osv... Pinup: Takk, skal ta en tur innom en dag Lenke til kommentar
SML Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 Blitt sagt før, sier det igjen. Kjøp burberry trenchen. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 Hvor kan jeg få tak i et billig, enkelt burgunderødt belte? Tenker på prisklassen 0 - 400,-. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 Matche med de burgunderrøde skoene? Tror fort det kan bli litt for matchymatchy, penere med et sort enkelt. Men har ikke sett bilder, så kan jo være det ville sett fett ut. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 Tenker på det ja. Er det ikke en gyllen regel at sko og belte skal matche da? Tenkte for en gangs skyld å følge den "regelen" såfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå