Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorre, var du fra Gjøvik? Hva gjør du her, skole?

Hæh? :confused:

 

Ah, wait, du mener hva jeg gjør på Gjøvik?(snoket litt i profilen din :p)

Jeg er født og oppvokst på Gjøvik, men går på skole på Lena(bare le folkens!) på Idrettslinja der ;)

Endret av Hvorre™
Lenke til kommentar

Okey har noen spørsmål angående Canada Goose (Igjen):

 

* Er det virkelig forskjell jakkene du kjøper/importerer fra Canada/Amerika og de fra Europa, såkalt Amerikansk eller Europeisk modell? Evt. hva er forskjellen?

 

* Når jeg går inn via Canada-Goose.com og trykker på "Buy Now"-knappen og trykker på alle de visstnok autoriserte forhandlerne, så blir jeg litt mistenksom mtp at enkelte sider virker veldig "billige" utseendemessig. Er det virkelig sant at uansett hvilken sjappe jeg kjøper ifra, bare de er godkjent av Canada Goose selv og linket via deres hjemmesider, så er det trygt å kjøpe der?

 

* Noen som har erfaring med importering av Canada Goose jakke®? Hvor mye kom Mva+Toll'n på?

 

Håper noen tar seg tid til å svare på dette :)

Lenke til kommentar

Jeg kan bare svare deg på det spm. du har ang. nettsidene under "Buy Now".

Om du drev et multinasjonalt selskap som har høstet lovord for god kvalitet osv, ville du gitt kundene dine linker til sider som ikke holder sitt ord? Du kan nok ta disse aktørene seriøst.

 

 

Toll og mva kan du finne ut av selv i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1152559

Lenke til kommentar

ARGH!

Stod oppe på en høy krakk, og skulle gå ned etter å ha plassert en kasse på toppen av et skap. Tar først ned det ene beinet mens det andre står oppå krakken, og så hører jeg en forferdelig lyd.

Har nå lært at nokså stramme bukser ikke tåler slikt, for jeg klarte å løsne sømmen rett under smekken.

Har jeg lært noe? Ja.

 

Og som en ekstra bonus: Jeg skal lære meg å sy den sammen, må bare vaske den først slik at den blir fin og glatt. I tillegg skal jeg lære meg å stryke skjortene mine helt selv! Begynner virkelig å bli klar for å flytte ut nå!

Endret av Henrik C
Lenke til kommentar

Når det kommer til trencher er det rett og slett ikke det minste tvil om hva man skal kjøpe. Burberry ftw. Den kommer til å være like fin om 30 år som i dag, og den kan brukes til alt. De selger dem også på S&S, så da slipper du å bestille på nett og ende opp med feil str. Seriøst, ikke vurder noe annet enn Burberry.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...