Frigata Skrevet 29. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2010 Purple Label på ein ungdomsskule-drittunge, ka i helvete!! Skjønar ikkje foreldrene, til tross for rikdom, at det er heilt retarded å kle opp ein drittunge på 14 i ein dress til 15-20k... Lenke til kommentar
fkm Skrevet 29. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2010 Wall street 2 Hvis klærne i denne blir like kule som i enern gleder jeg meg! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 29. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2010 Den skal jeg absolutt se! Forøvrig, angående Spotify og invitasjoner - bare kontoer registrert i utlandet (tror det er UK og Frankrike som gjelder) som får invitasjoner. Norske kontoer får ikke. Lenke til kommentar
geil Skrevet 29. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2010 Jeg tror klærne kommer til å være fantastiske. Det jeg frykter er at det skal bli en film i lys av "finanskrisen", og at det blir et slags semipropagandaverk som forteller oss om hvor forferdelig penger er. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 29. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2010 Det verste med filmen vil nok vera Shia LeBouf, ikkje bodskapen. Lenke til kommentar
geil Skrevet 29. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2010 Det var underforstått Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 29. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2010 Den skal jeg absolutt se! Forøvrig, angående Spotify og invitasjoner - bare kontoer registrert i utlandet (tror det er UK og Frankrike som gjelder) som får invitasjoner. Norske kontoer får ikke. Jeg får, og min er registrert i Norge. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 29. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2010 Wall street 2 Hvis klærne i denne blir like kule som i enern gleder jeg meg! Gleder meg selv! Det som også er genialt er at i enern ble G. Gekko dømt til 20 års fengsel, og denne filmen kommer tyve år etter! Lenke til kommentar
phax Skrevet 29. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2010 Forøvrig, angående Spotify og invitasjoner - bare kontoer registrert i utlandet (tror det er UK og Frankrike som gjelder) som får invitasjoner. Norske kontoer får ikke. Jeg får, tror alle som har Premium får invitasjoner. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 29. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2010 Stemmer det, var nevnt tidligere, så tok det ikke med. Premium får, uansett land. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2010 Wall street 2 Hvis klærne i denne blir like kule som i enern gleder jeg meg! Gleder meg selv! Det som også er genialt er at i enern ble G. Gekko dømt til 20 års fengsel, og denne filmen kommer tyve år etter! Din spoiler dude! Jeg som faktisk hadde tenkt å kose meg med Wall street uten å vite noe som helst om filmen! Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 29. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2010 Haha, sorry Tenkte faktisk ikke over det. Godt å se at "Bebeluv" er tilbake igjen! Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 29. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2010 Hahahaha :!: Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 29. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2010 hahahhaha Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 29. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2010 Hahahahaha!!! :!: Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2010 Falt med ansiktet først ned i gjørme? HAHAHAHA Brunkrem folket slutter aldri å imponere. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 29. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2010 Noen burde lære stakkaren å sminke seg... Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 29. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2010 Skjønner de det ikke selv? Jeg mener, du burde jo selv klare å se forskjellen? Hahhahaah! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2010 Hvorre, var du fra Gjøvik? Hva gjør du her, skole? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå