Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Lol. En dress til 15-20k til konfen blir bare latterlig.

 

Altså, 15-20 er de absolutt billigste. Uansett blir de ikke solgt i Norge, så da må man ta en tur til NY...

 

Edit: FVL, hvorfor ikke bare "kreve" en Rubinacci når du først er i gang? Siden du tydeligvis kan kreve hva du vil...

Endret av fkm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal vi være eksklusive er det kun bespoke som gjelder, Kavinsky. Er dog noen år til slikt blir økonomisk reelt, hvis det noen gang blir det :p

 

Det er absolutt ikke uoppnåelig! Man får meget bra bespoke til gode priser dersom man er villig til å handle fra de litt mindre kjente skredderhusene. I london får man bespoke-dresser helt ned mot 12-13 000 om man går et annet sted enn Savile Row. Man må bare vite hvem som er bra, og da er jo AAAC, SF og London Lounge geniale.

Lenke til kommentar
Lol. En dress til 15-20k til konfen blir bare latterlig.

 

Altså, 15-20 er de absolutt billigste. Uansett blir de ikke solgt i Norge, så da må man ta en tur til NY...

 

Edit: FVL, hvorfor ikke bare "kreve" en Rubinacci når du først er i gang? Siden du tydeligvis kan kreve hva du vil...

 

Jeg forstår at du/dere er veldig skeptiske til det at en faktisk hadde en purple label, men for meg går det regnestykket ganske godt opp når vedkommende har en far som er blant de rikeste i Norge.

Selv var jeg ikke klar over prisen på en slik da jeg nevnte at jeg ønsket meg en slik. Jeg kan på ingen måte kreve en Purple Label, det vil jeg aldri få, men det hindrer meg ikke fra å drømme om en.

 

Jeg vil tippe at jeg får en dress til konfen som er maks 5K, der går det en helt klar grense for hva jeg får av klær når jeg vokser så fort som jeg gjør og da det er en veldig begrenset periode en dress faktisk passer i alderen jeg er i nå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Mens vi er inne på RL PL. Det er salg på det på gilt.com, men aldri i verden om jeg bruker så mye penger på noe jeg ikke får prøve på kroppen først.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...