Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ah, ok. Trodde du mente å byttte ut hele sålen, ikke bare legge et lag under.

 

Jeg ville uansett ha hatt med et par vintersko, og brukt det fra og til ballet. Det var det jeg gjorde i hvert fall.

 

Da er jeg hjemme etter nyttårsballet som var i kveld, og etter litt pussing med sandpapir fungerte skoene helt greit.

Utrolig tilfredsstillende å se 250 elever på ungdomskolen være kledd i flotte ballkjoler av dyreste sort, og pene dresser (selv om få av de satt ordentlig på guttekroppene). Allikevell flott å se alle pyntet av ypperste sort, og mange av mine klassekamerater imponerte virkelig. Joggebuksen var byttet ut med pene mørke og gråe dresser med ordentlig passform (ikke dressmann dresser som de andre, men ordentlig Polo og dolce & gabbana)

 

Selv var jeg iført snippkjole og bilde kommer selvfølgelig i bildetråden så fort de er ute på face, noe de sikkert er allerede.

 

Takk for tips rundt skoene forresten, det hele gikk smertefritt for seg og tangoen, valsen og swingen satt som den skulle (om man unngår å ta med et par dult borti Fru Rektor) :)

Lenke til kommentar
FVL, du er klar over at billigste fra purple label ligger på rundt 15-20 000?

 

Fredrik: Jada, jeg liker bare å pirke :p

 

Lov å drømme om en slik til konfen, men at den var så dyr ante jeg ikke , men lov å drømme. Sjalu mot han som faktisk hadde en purple label. Greit at han hadde råd til den da hans familie har en delhundremillioner..

 

Enda mer interessant er det om denne gutten som hadde det ikke selv er konfirmert. For den dressen vokser han kjapt ut av når puberteten har gjort sitt.

 

 

Jeg forstår godt at det kan virke rart, og den dressen holder ikke mer enn et halvt år på han vil jeg tippe. Men når foreldrene er banken er det meste mulig for små pappagutter..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...