hvorre Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 You gotta be shittin' me...det der var jo grusomt! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Wow, Deja vu! Har faktisk ikke sett slik beltespenne på over nesten et halvt år Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 ^Så en i dag, jeg. Den var nok fake, men allikevell Lenke til kommentar
Syncronized Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Damn, tar dere meg for? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Forumet er fucked up, så får ikke sett tidligere innlegg, og man veit aldri. Lenke til kommentar
Syncronized Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 1400 for et så latterlig belte? Aldri. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg skjønner virkelig ikke hvordan et motehus som Dolce & Gabbana klarer å produsere slikt! Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Vel, tror det selges mer fakes enn originale av de der. Hovedmålgruppen til D&G er vel ikke akkurat de som går med slike belter. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Det er nymotens svar på haute couture! Før sto haute couture for markedsføring, mens pret a porter (orker ikke tegnene) sto for inntektene. Men med tiden så blir haute couture altfor dårlig prioritert og da kommer slikt logoflash for å stå for markedsføringen. Er vell ikke lenge til alle de store motehusene følger veien YSL tok. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Vel, tror det selges mer fakes enn originale av de der. Hovedmålgruppen til D&G er vel ikke akkurat de som går med slike belter. Faktisk så er hovedmålgruppen til D&G akkurat slike! Om jeg skal kjøpe noe fra Dolce & Gabbana velger jeg fra DG mainline. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Hvor får man tak i Yves Saint Laurent i Norge? Er det kun Kamikaze? På nettsidene til Follestad står det at butikken på Strømmen fører YSL. Hvordan utvalget er har jeg ikke peiling på. Edit: -> Bebeluvs post over: Var Dolce & Gabbana som helhet jeg tenkte på, orket bare ikke skrive hele, skjønte at noen kom til å merke det . Er enig i at D&G og Dolce & Gabbana Mainline inneholder store forskjeller. Man ser jo dette på hvordan utvalget er. I Norge er det kun Kamikaze som fører Mainline mens D&G finnes overalt. Endret 28. januar 2010 av Kavinsky Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 PM meg eller Charles for invite til Face-gruppen. Den er hemmelig etter ønske fra noen av medlemmene Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Noen som vet hvor mye Zirh sine produkter koster om en kjøper dem i butikk? Ser at de har noe på Esthetique i Oslo. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Shot in the dark, noen som har en Spotify-invite her? En kompis er keen Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Er bare å google "spotify no invite" det. Antivirusen min tror det er et virus i spotify, så får hverken startet eller installert det på nytt.. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg har en. Kan sende på PM. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Har også en kompis som er interessert, kan en av dere som sendte PM sende en til meg? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Er bare å google "spotify no invite" det. Antivirusen min tror det er et virus i spotify, så får hverken startet eller installert det på nytt.. Hva slags anti-virus har du? Hadde samme problem, men fikk fikset det https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1198079&hl= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå