PatSharpX Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Har de selvknytte sløyfer på Ferner i fredrikstad? Den vil jeg tro. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Er størrelsene det samme på jeans som pants eller chinos? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Pants betyr bukser. Og størrelser varierer fra merke til merke. Men sånn generelt er svaret ja. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Okei, takk. Skal bestile meg litt fra PRL nå. Ergerlig at de ikke hadde disse i størrelsen min. Noen som vet hvor jeg får tak i noe slikt? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Okei, takk. Skal bestile meg litt fra PRL nå. Ergerlig at de ikke hadde disse i størrelsen min. Noen som vet hvor jeg får tak i noe slikt? Kan prøve Tatler eller Ferner kanskje. Evt i PRL butikken på sten og strøm. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Tatler har et ganske dårlig utvalg av PRL, særlig etter de flyttet. Mest skjorter og rugbys. Gunnar Øye kan nok være et sikrere kort da. I og med at vi ikke vet hvor du bor blir det vanskelig å anbefale noe. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Herregud, dette er cafeen ffs. Poenget med den er jo at man kan ta all småprat og ot her. Så slutt og klag, jeg og Thrice koseprater så mye vi vil, så det så. Klager ikke jeg. Synes som sagt det er litt koselig jeg. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Ja, bor langt oppe i fjellet (Hemsedal), så blir litt vanskelig. Hadde vært greit med noen nettsider, eller så kan jeg jo ta meg en tur til Oslo i helga. Masse salg nå? Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Mye salg ja, men mye som er borte også, så og si bare veldig store eller veldig små størrelser igjen. Men skal selv på S&S på lørdag, siste salgdag så er jo lov å prøve. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Det tror jeg nok rett og slett er bortkastet tid. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Ja, det kan godt hende. Men vi får se, kanskje jeg finner meg noe nyttig. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Men å dra fra Hemsedal er kanskje litt drøyt ja. Du er nok litt sent ute desverre. S&S kommer i allefall med nye varer på mandag. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Nå starter MoN egen butikk i Stavanger også, skrekk og gru! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Argh, at folk virkelig kjøper den dritten de selger er helt utrolig! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg skjønner virkelig ikke at Ed Hardy selger jeg da. Mer harry mønster skal man lete lenge etter. Ser jo ut som en helt medioker tattovør har tatt seg bryet å tattovere en hel t-skjorte med tribal og andre kuriose motiver. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Ed Hardy er hakket verre en Moods. Moods har hvertfall noe som ser ok ut. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 En venninne av meg bruker Ed Hardy singlet i dag, jeg var ærlig da hun spurte om den var fin (sa den var harry) og hun har ikke pratet mer med meg i dag. Hva skal jeg gjøre liksom? Lyve når hun spør? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Ed Hardy er døden i stoff Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 En venninne av meg bruker Ed Hardy singlet i dag, jeg var ærlig da hun spurte om den var fin (sa den var harry) og hun har ikke pratet mer med meg i dag.Hva skal jeg gjøre liksom? Lyve når hun spør? Jeg lyver ofte til venner når de spør om noe de har kjøpt er fint. Det er jo bare en liten hvit løgn for å slippe krangling og drama, så jeg syns det er greiest. Det varierer selvfølgelig med hvem som spør. Er det en jeg vet tåler å høre det sier jeg selvfølgelig sannheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå