Thlom Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 Skinnjakke er kult. Bortsett fra sånne MC-jakker med reimer, merker, glidlåslommer og frynser Enkle, stilreine skinnjakker er dritkult :-) Ser forsåvidt at H&M selger skinnjakker nå som er jævlig lik den skinnjakka jeg arvet av fattern som han kjøpte i '76 Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 Noen av dere som leser byavisen "Skum"? En kammerat av meg som lager t-skjorter med festlige motiver. Han Kom i avisen etter å ha sendt inn bilder. Noen som synes de var tøffe eller? Se på www.higren.com (ikke ment som reklame, synes bare det er litt artige skjorter) Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Dagens (ikke fullt så mikroskopiske) impulskjøp; en stykk Mulberry messenger bag. Har vært på utkikk etter en messenger bag selv, så jeg venter spent på et bilde, eventuelt en pris, og hvor man får tak i den Den kostet 5600,-, jeg kjøpte min i Bergen (sikkert herlig overpriset, men samme kan det være -- de tok forresten bare inn tre, denne var den eneste i den farven), du får sikkert kjøpt en tilsvarende på Mulberrybutikken i Akersgaten. Den er designet som en original italiensk postveske. Edit: byttet ut det elendige bildet fra 8800en med et litt mer saklig... Endret 1. september 2005 av thomasr Lenke til kommentar
jonsen Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 I hvilken butikk kjøpte du den? Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 Vincci, som egentlig var en veldig positiv overraskelse, de hadde mye fint der, og jeg fikk veldig god service. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 (endret) God service er viktig! Men akkurat det ordet, kan ha forskjellig betydning, fra person til person.. Det er ikke alle som legger det samme i det ordet.. Endret 1. september 2005 av OShea Lenke til kommentar
hylo Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Skinnjakke er kult. Bortsett fra sånne MC-jakker med reimer, merker, glidlåslommer og frynser Har en med reim (beltereim, nederst) og glidelåslommer. Det er dritfett! Trenger ikke være stygt for at det er slike innretninger på den. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Jeg og Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Tenkte over en ting her... Jeg har 0 (null) penger å bruke på klær 2-3 månder fremover og tenkte jeg kanskje skulle prøve noe nytt. Noen som vet om du kan få noe bra på fretex? - Skal liksom ikke ha noe dyrt, men noe som ser bra ut... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Noen som vet om du kan få noe bra på fretex? - Skal liksom ikke ha noe dyrt, men noe som ser bra ut... De har jo alt på fretex. Du kan jo dra på uff også. (Gleder meg til JoachimR's svar på dette.) Lenke til kommentar
haarod Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Den som leter, finner. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Den som leter, finner. Btw, den messenger bagen var HERLIG! Tok quote istedet for edit. Endret 1. september 2005 av HKoN- Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Den som leter, finner. Btw, den messenger bagen var HERLIG! Tok quote istedet for edit. ehh... den er litt dyr da Se hva du kan få på fretex! Håper ingen ser meg når jeg en gang tar en tur innom og ser meg rundt Lenke til kommentar
haarod Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Er klar over at den er dyr. Så blir nok ikke en sånn på meg. Heller en billig kopi Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Hvor mye koster han fyren 'a? Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Hvor mye koster han fyren 'a? han esje billig' (han é gratis!) Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Noen som vet om du kan få noe bra på fretex? - Skal liksom ikke ha noe dyrt, men noe som ser bra ut... De har jo alt på fretex. Du kan jo dra på uff også. (Gleder meg til JoachimR's svar på dette.) Vet du, hadde hørt mye positivt om Fretex. Jeg og noen venner tok oss en tur inneom, og maken til tragisk greie med bare dritt, har jeg ikke sett på lenge. Ville jo foretrukket Old Navy jo! Nei, fretex er jeg ikke så stor fan av... Lenke til kommentar
fox Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 veit noen hvor jeg kan kjøpe hatt? noe som hatten.. pris?butikk? takk Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Btw, den messenger bagen var HERLIG! ehh... den er litt dyr da ...men for en kvalitet! Den er helt vanvittig gjennomført i alle ledd, håndlaget perfeksjon med det ypperste av materialer på sitt aller, aller beste. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Noen av dere som leser byavisen "Skum"? En kammerat av meg som lager t-skjorter med festlige motiver. Han Kom i avisen etter å ha sendt inn bilder. Noen som synes de var tøffe eller? Se på www.higren.com (ikke ment som reklame, synes bare det er litt artige skjorter) særlig den om panama!! gi meg pm når han begynner og selge t-sjorter! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå