Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men siden dere to (thrice og fkm) såvidt jeg har forstått allerede er venner/godt kjent, hvorfor ikke ta denne korrespondansen utenfor forumet? Eventuelt lage en egen tråd _i mote og velvære delen_ der dere og resten av gjengen med matchende avatarer kan prate?

Endret av McMuffin
Lenke til kommentar
Men siden dere to (thrice og fkm) såvidt jeg har forstått allerede er venner/godt kjent, hvorfor ikke ta denne korrespondansen utenfor forumet? Eventuelt lage en egen tråd _i mote og velvære delen_ der dere og resten av gjengen med matchende avatarer kan prate?

 

Vel, det er jo det denne tråden er lagd til. Det blir vel litt overkill og ha to. Men nå må jeg løpe til toget, og så lenge mods er enige så spiller det ingen rolle.

Lenke til kommentar
Alle alternativene vil uansett føre til at aktiviteten her vil minke, og det ønsker vi vel ikke? :)

 

Jo, er det ikke akkurat det man ønsker?

 

 

Ja. Da kan vi i onepice og uggs endelig slippe å bli uglesett!

 

Litt mer seriøst; Noen her som har sko fra F by friis? Eller vet noe om kvaliteten?

Endret av dePt
Lenke til kommentar

Aktiviteten som off-topic aktiviteten her i denne tråden tenker jeg på da. Jeg skriver i flere av disse "kafé-trådene" i forskjellige kategorier og ser samme tendenser flere plasser. En liten gjeng med faste deltakere som bare snakker om alt annet enn hva emnet egentlig handler om.

 

Gjør det kjedelig å lese i trådene, og nærmest umulig å prøve snakke om noe relevant da det forsvinner i grøten.

Lenke til kommentar
Ved å lage en IRC-kanal vil det føre til at folk ikke er like aktive her, fordi de er aktive i et helt annet program. For de interesserte har jeg nå laget #mote på EFNet, så hvis noen klarer å komme seg inn, kjør på!

 

Men da får grinete moderatorer som de vil, og vi slipper all klagingen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...