Jonas. Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Joda, men når man først skriver kan det i hvert fall være noe som ikke kritiserer det de andre diskuterer, når man ikke bidrar med noe "relatert" selv Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Den har jeg også fkm, erfaringer fra Roma? Aner ikke hva jeg skal sjekke ut på kveldstid og hva som er verdt å sjekke ut mtp. klær. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Snakker dere om den lilla HM shortsen som thrice hadde på seg i stavanger sammen med plimms og svart bestefarstrøye? (nei, jeg nekter å bruke det korrekte ordet thrice!!) Det heter henley, gutt! Var du seriøst når du sa du så meg, forresten? Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Men siden dere to (thrice og fkm) såvidt jeg har forstått allerede er venner/godt kjent, hvorfor ikke ta denne korrespondansen utenfor forumet? Eventuelt lage en egen tråd _i mote og velvære delen_ der dere og resten av gjengen med matchende avatarer kan prate? Endret 27. januar 2010 av McMuffin Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 bestefarstrøye Ganske sikker på at det var deg! Legger merke til når andre kopierer shortsen, vet du. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 McMuffin: Det er jo nettopp det Mote- og velværecaféen er beregnet på. Noe som kom frem i tråden thrice henviste til. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Men siden dere to (thrice og fkm) såvidt jeg har forstått allerede er venner/godt kjent, hvorfor ikke ta denne korrespondansen utenfor forumet? Eventuelt lage en egen tråd _i mote og velvære delen_ der dere og resten av gjengen med matchende avatarer kan prate? Vel, det er jo det denne tråden er lagd til. Det blir vel litt overkill og ha to. Men nå må jeg løpe til toget, og så lenge mods er enige så spiller det ingen rolle. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Alternativet til at vi har diskusjoner her er jo at vi lager a) et eget forum, b) en IRC-kanal eller c) en hemmelig Facebook-klubb. Alle alternativene vil uansett føre til at aktiviteten her vil minke, og det ønsker vi vel ikke? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Er det egentlig noen her som har skjegg, bart etc.? Ble plutselig litt nysgjerrig... Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Alle alternativene vil uansett føre til at aktiviteten her vil minke, og det ønsker vi vel ikke? Jo, er det ikke akkurat det man ønsker? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Aktiviteten som på hele mote-forumet. Dette er noe selv moderatorene har kommet å sagt at de ikke ønsker, siden dette er en sterkt voksende del av forumet Lenke til kommentar
dePt Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Alle alternativene vil uansett føre til at aktiviteten her vil minke, og det ønsker vi vel ikke? Jo, er det ikke akkurat det man ønsker? Ja. Da kan vi i onepice og uggs endelig slippe å bli uglesett! Litt mer seriøst; Noen her som har sko fra F by friis? Eller vet noe om kvaliteten? Endret 27. januar 2010 av dePt Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Aktiviteten som off-topic aktiviteten her i denne tråden tenker jeg på da. Jeg skriver i flere av disse "kafé-trådene" i forskjellige kategorier og ser samme tendenser flere plasser. En liten gjeng med faste deltakere som bare snakker om alt annet enn hva emnet egentlig handler om. Gjør det kjedelig å lese i trådene, og nærmest umulig å prøve snakke om noe relevant da det forsvinner i grøten. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Kan jo lage en IRC-kanal, da Lenke til kommentar
KKake Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Skal gå med på at praten til fkm og thrice kan være kjedelig i lengden, men, jeg synes det er litt koselig når de har denne kosepraten sin. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Da vil det nok bli mindre aktivitet i de trådene som er "relevante" til mote osv. Endret 27. januar 2010 av AnewZ Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Ved å lage en IRC-kanal vil det føre til at folk ikke er like aktive her, fordi de er aktive i et helt annet program. For de interesserte har jeg nå laget #mote på EFNet, så hvis noen klarer å komme seg inn, kjør på! Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Ved å lage en IRC-kanal vil det føre til at folk ikke er like aktive her, fordi de er aktive i et helt annet program. For de interesserte har jeg nå laget #mote på EFNet, så hvis noen klarer å komme seg inn, kjør på! Men da får grinete moderatorer som de vil, og vi slipper all klagingen Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Trenger et svar: Hva kan man gjøre for å lage spor i dresssko. De er så helve*** glatte og ingen spor og er redd jeg kommer til å brekke alt som er ved å bruke de. Tar grovt sandpapir jobben? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå