KKake Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Vurderte ikke kjøpe en størrelse mindre? Nei, i og med at størrelsen jeg bestilte faktisk var min størrelse. Ikke min feil at Cheap Monday lager for store bukser som må vaskes før de passer. Det kan medføre at det blir seende litt rart ut ved buksesmekken. Ja, var det jeg også tenkte det ble. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Ikke undervurder mine hacker-skills Lenke til kommentar
fkm Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Vel, jeg untagget dem nettopp, så hack i vei Lenke til kommentar
thrice Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Doh! Jeg skulle lagret de som en annen stalker.. Endret 27. januar 2010 av thrice Lenke til kommentar
fkm Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Og forresten, har ikke du et par av de frekke shortsene selv? Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 thrice og fkm, kan dere to skaffe dere et rom, evt ta ot - diskusjon et annet sted? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 SLAPP AV DU A DET HER ER DRIT GØY Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=877073 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 thrice og fkm, kan dere to skaffe dere et rom, evt ta ot - diskusjon et annet sted? Det er en enighet mellom både forumbrukere og mods om at OT på motedelen kan tas i motecafeen, fordi mange brukere på motedelen ikke bruker andre deler av forumet. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Og forresten, har ikke du et par av de frekke shortsene selv? Har de i lilla jeg vøtt. Damen utenbys og lei av voksenfilmer? Kan fikse fit-pics thrice og fkm, kan dere to skaffe dere et rom, evt ta ot - diskusjon et annet sted? Denne kafèen er til for de medlemmene som kun bruker denne delen av forumet slik at vi kan prate for å bli bedre kjent. Det er ikke et krav om at alt må handle om mote. Dette ble vi enige om i tråden som ble opprettet på front desken av Dotten. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Lol, jeg har dem jo i lilla jeg og da, det er jo det jeg har på meg på bildet. Og jeg har nok av pics av deg på face vet du Lenke til kommentar
thrice Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Tror jeg snart må blokke deg fra bildene eller begynne å ta betalt pay-per-view Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 thrice og fkm, kan dere to skaffe dere et rom, evt ta ot - diskusjon et annet sted? Det er en enighet mellom både forumbrukere og mods om at OT på motedelen kan tas i motecafeen, fordi mange brukere på motedelen ikke bruker andre deler av forumet. Hvorfor ikke benytte seg av OT delen av forumet? Jeg liker å lurke her i motedelen da mange av dere "faste" har gode tips og sitter med mye kunnskap. Eneste er at det er jævelig kjedelig å lese om at en bruker er glad i weed eller hvor mye semesteravgiften på BI er. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Thrice: Jeg har lagret alle uansett Vowels: Fordi jeg (og de andre "faste" på motedelen) er interessert i å snakke med de som er på motedelen, fordi det er dem jeg har et forhold til. Jeg er ikke så veldig interessert i å få svar på noe jeg lurer av fra en eller annen random type som henger på bilforumet til vanlig (f.eks.), fordi jeg antagelig aldri kommer til å snakke med brukeren igjen. Er det et stort problem kan du bare la være å lese cafeen, det er ikke der den gode motediskusjonen er uansett. Endret 27. januar 2010 av fkm Lenke til kommentar
thrice Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Hvorfor ikke benytte seg av OT delen av forumet? Jeg liker å lurke her i motedelen da mange av dere "faste" har gode tips og sitter med mye kunnskap. Eneste er at det er jævelig kjedelig å lese om at en bruker er glad i weed eller hvor mye semesteravgiften på BI er. Fordi vi ikke har interesse av å bruke den andre delen, der alt snakket oss imellom forsvinner relativt fort. Alt av spørsmål og svar finner man i store tråder, eller så er det jo bare å lage en tråd selv. Vi 'nett-venner' må få lov til å prate og ha det gøy på "vår" del av forumet. Jeg er forresten ikke et pot-hue, det er bare fkm som sprer onde rykter. Jeg har lagret alle uansett De hører fra min advokat, Hr. Fredrik Endret 27. januar 2010 av thrice Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Synes ikke de som ikke bidrar med noe i det hele tatt skal klage på hva vi som er faste her diskuterer.. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Nåja, alle har jo rett til å si meningen sin... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Snakker dere om den lilla HM shortsen som thrice hadde på seg i stavanger sammen med plimms og svart bestefarstrøye? (nei, jeg nekter å bruke det korrekte ordet thrice!!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå