Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Vurderte ikke kjøpe en størrelse mindre? :fun:

Nei, i og med at størrelsen jeg bestilte faktisk var min størrelse. Ikke min feil at Cheap Monday lager for store bukser som må vaskes før de passer. :p

 

 

Det kan medføre at det blir seende litt rart ut ved buksesmekken.

 

Ja, var det jeg også tenkte det ble. :hm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og forresten, har ikke du et par av de frekke shortsene selv? :p

 

Har de i lilla jeg vøtt. Damen utenbys og lei av voksenfilmer? Kan fikse fit-pics dancingnaughty.gif

 

thrice og fkm, kan dere to skaffe dere et rom, evt ta ot - diskusjon et annet sted?

 

Denne kafèen er til for de medlemmene som kun bruker denne delen av forumet slik at vi kan prate for å bli bedre kjent. Det er ikke et krav om at alt må handle om mote. Dette ble vi enige om i tråden som ble opprettet på front desken av Dotten.

Lenke til kommentar
thrice og fkm, kan dere to skaffe dere et rom, evt ta ot - diskusjon et annet sted?

 

Det er en enighet mellom både forumbrukere og mods om at OT på motedelen kan tas i motecafeen, fordi mange brukere på motedelen ikke bruker andre deler av forumet.

 

Hvorfor ikke benytte seg av OT delen av forumet? Jeg liker å lurke her i motedelen da mange av dere "faste" har gode tips og sitter med mye kunnskap. Eneste er at det er jævelig kjedelig å lese om at en bruker er glad i weed eller hvor mye semesteravgiften på BI er.

Lenke til kommentar

Thrice: Jeg har lagret alle uansett ;)

 

Vowels: Fordi jeg (og de andre "faste" på motedelen) er interessert i å snakke med de som er på motedelen, fordi det er dem jeg har et forhold til. Jeg er ikke så veldig interessert i å få svar på noe jeg lurer av fra en eller annen random type som henger på bilforumet til vanlig (f.eks.), fordi jeg antagelig aldri kommer til å snakke med brukeren igjen. Er det et stort problem kan du bare la være å lese cafeen, det er ikke der den gode motediskusjonen er uansett.

Endret av fkm
Lenke til kommentar
Hvorfor ikke benytte seg av OT delen av forumet? Jeg liker å lurke her i motedelen da mange av dere "faste" har gode tips og sitter med mye kunnskap. Eneste er at det er jævelig kjedelig å lese om at en bruker er glad i weed eller hvor mye semesteravgiften på BI er.

 

Fordi vi ikke har interesse av å bruke den andre delen, der alt snakket oss imellom forsvinner relativt fort. Alt av spørsmål og svar finner man i store tråder, eller så er det jo bare å lage en tråd selv. Vi 'nett-venner' må få lov til å prate og ha det gøy på "vår" del av forumet.

Jeg er forresten ikke et pot-hue, det er bare fkm som sprer onde rykter.

 

Jeg har lagret alle uansett

 

 

De hører fra min advokat, Hr. Fredrik coffington.png

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...