Bebeluv Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Wow, virker som fkm og Charles har funnet kjemien? =P Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Wow, virker som fkm og Charles har funnet kjemien? =P Vi er jo venner irl, da Lenke til kommentar
fkm Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Bare gjem deg så mye du vil, jeg er stalker jeg vet du Endret 26. januar 2010 av fkm Lenke til kommentar
Syncronized Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Skal til byen i morgen (Bergen) og lurer på om det er noen plasser det er verdt gå innom (Mtp. salg/rimlige priser). er hovedsaklig ute etter cardigans (ikke bare grå/svart) og chinos, litt farger helst - da det ofte blir litt ensidig. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Hehe, fikk samme inntrykket Men, bebeluv, hadde det seg slik at du går BI? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Wow, virker som fkm og Charles har funnet kjemien? =P Vi er jo venner irl, da Jo, men dere var vell ikke det før treffet? Eller er det jeg som bommer? Nei, har enda siste året igjen. Så dum som jeg var tok jeg et friår. Men skal dit til høsten. Endret 26. januar 2010 av bebeluv Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Nei, har enda siste året igjen. Så dum som jeg var tok jeg et friår. Men skal dit til høsten. Ah, okey. Hva har du tenkt til å gå? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Wow, virker som fkm og Charles har funnet kjemien? =P Vi er jo venner irl, da Jo, men dere var vell ikke det før treffet? Eller er det jeg som bommer? Nei, men vi "klikka" godt Har t.o.m hatt candle light supper og sleepover! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Nei, har enda siste året igjen. Så dum som jeg var tok jeg et friår. Men skal dit til høsten. Ah, okey. Hva har du tenkt til å gå? Økonomi og et eller annet, eller varehandelsledelse. Sleepover? Jeg vill også joine <3 Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Nei, har enda siste året igjen. Så dum som jeg var tok jeg et friår. Men skal dit til høsten. Ah, okey. Hva har du tenkt til å gå? Økonomi og et eller annet, eller varehandelsledelse. Sleepover? Jeg vill også joine <3 Økonomi og forretningsjus? Det er det jeg går. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Og du koser deg jo glugg i hjel Alexander Når vi forresten er inne på kos, tror du kanskje klokken har kommet enda eller? Ikke noe kos på meg om dagen for å si det sånn.... Jævla posten... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Økonomi og forretningsjus? Det er det jeg går. Administrasjon. Jus er ikke helt min greie Bachelor du tar Charles? Og forresten, hvor mange studiepoeng var det i fjor for linjen din? Hva går du fkm? Endret 26. januar 2010 av bebeluv Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Økonomi og forretningsjus? Det er det jeg går. Administrasjon. Jus er ikke helt min greie Bachelor du tar Charles? Og forresten, hvor mange studiepoeng var det i fjor for linjen din? Hva går du fkm? fkm er kjedelig revisor Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Nei, men vi "klikka" godt Har t.o.m hatt candle light supper og sleepover! Jeg ligger i alle fall våken på natten og gråter mens jeg savner dere litt. :'( Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Nei, men vi "klikka" godt Har t.o.m hatt candle light supper og sleepover! Jeg ligger i alle fall våken på natten og gråter mens jeg savner dere litt. :'( Det er din skyld at du ikke ringer meg Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Hehe Jods. Skal gjør det en dag, selv om timeplanen er trang om dagen. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Økonomi og forretningsjus? Det er det jeg går. Administrasjon. Jus er ikke helt min greie Bachelor du tar Charles? Og forresten, hvor mange studiepoeng var det i fjor for linjen din? Hva går du fkm? fkm er kjedelig revisor Bedre det en wannabe-advokat Og Kavinsky, det er ikke vår skyld at du er et fyllesvin som skal drikke i tide og utide Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Er som regel enten tors. og lørd. eller begge, mellom klokken 18/19 og 03.00 Strukturert kaller jeg det. hihihi Lenke til kommentar
Syncronized Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Skal til byen i morgen (Bergen) og lurer på om det er noen plasser det er verdt gå innom (Mtp. salg/rimlige priser). er hovedsaklig ute etter cardigans (ikke bare grå/svart) og chinos, litt farger helst - da det ofte blir litt ensidig. Prøver igjen Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Kan ikke akkurat kalle meg kjent i Bergen, men regner vel med at det finnes tonnevis med butikker som selger cardigans og chinos...men om du finner så fryktelig mye farger på denne tiden av året er jeg mer usikker på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå