Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har en følelse av at økonomien vår er litt forskjellig, til tross for at vi kommer fra samme nabolag. ^^ (Om jeg ikke husker feil)

Bor du i nærheten av meg? :)

Som jeg kommenterte på bloggen Alexander, du SKAL komme med Twitter-oppdateringer så ofte som mulig. Skriv til krampa tar deg!

Kunne ønske jeg kunne dra, men det passer ikke helt godt med skole, heller ikke med min egen økonomi - og jeg tror ikke mamma og pappa er villige til å sponse turen. :p

Skal kjøpe meg ny telefon som jeg kan bruke på den amerikanske nummeret mitt. Da kan jeg tweete med telefonen :)

Lenke til kommentar
Du kan ikke dra til ny du nå Alexander. Du har masse skolearbeid å ta igjen. Regner med å se deg klokken 8 sharp i morgen tidlig med nypressede bukser! Si fra om du kommer så tar jeg med sherryen din :p

Sherry OG Cognac, takk! Men nei, kommer ikke. Hadde en flause hos frisøren, nå må håret vokse ut før jeg kan vise meg offentlig.

Charles Bass: Mener å ha lest at du bor/bodde på Vinderen? Bor der med besteforeldrene mine :)

Ja :)

Lenke til kommentar
Ja, selvfølgelig! Tenkte bare ikke jeg skulle brette ut om vår private fyllefest på nettet, lol :p men da kommer jeg innom etter skolen i morgen jeg, for deg skamklipt kan jeg ikke gå glipp av ;)

Er ikke hjemme! Nå er jeg på Bygdøy for å bli pleid av mormor/hennes kokke <3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...