Henrik C Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Hvordan gjør du det med toll? Betaler du den, eller har du noen metoder for å slippe den? Må betale den med JetCarrier, men mindre du lyver om verdien, noe som er straffbart. Eventuelt kan du få den tilsendt som gave med en verdi på under 1000 NOK. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1152559 Lenke til kommentar
Brad Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Ja, vet opplegget med tollen. Men skal vell ikke være noe problem å lyve om verdien? Har gjort det i flere år via ebay. Men kanskje værre med JetCarrier? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 JetCarrier skriver riktig verdi. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 JetCarrier skriver verdien du oppgir til dem, men du må sende inn kvitteringer. Dersom du ikke har lyst til å manipulere de, må du nok belage deg på toll. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Er det noen andre på skal på MB Fashion Week? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Hvis du tar meg med og betaler turen Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Hvis du tar meg med og betaler turen Du kan få betale selv, men billettene kan jeg skaffe Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Skjer med lik avatar? Hard to keep up. MB Fashion Week frister skummelt, men skal både til London og Frankrike før sommeren så tror ikke lommeboken tillater det. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Og jeg skal til Roma, yey. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Skjer med lik avatar? Hard to keep up. MB Fashion Week frister skummelt, men skal både til London og Frankrike før sommeren så tror ikke lommeboken tillater det. Det skal jeg også, men jeg går ikke glipp av fashion week Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Men hos deg er det noe som tillater det, som ikke tillatte det hos hun Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Har en følelse av at økonomien vår er litt forskjellig, til tross for at vi kommer fra samme nabolag. ^^ (Om jeg ikke husker feil) Endret 26. januar 2010 av Pinup Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Som jeg kommenterte på bloggen Alexander, du SKAL komme med Twitter-oppdateringer så ofte som mulig. Skriv til krampa tar deg! Kunne ønske jeg kunne dra, men det passer ikke helt godt med skole, heller ikke med min egen økonomi - og jeg tror ikke mamma og pappa er villige til å sponse turen. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Har en følelse av at økonomien vår er litt forskjellig, til tross for at vi kommer fra samme nabolag. ^^ (Om jeg ikke husker feil) Bor du i nærheten av meg? Som jeg kommenterte på bloggen Alexander, du SKAL komme med Twitter-oppdateringer så ofte som mulig. Skriv til krampa tar deg! Kunne ønske jeg kunne dra, men det passer ikke helt godt med skole, heller ikke med min egen økonomi - og jeg tror ikke mamma og pappa er villige til å sponse turen. Skal kjøpe meg ny telefon som jeg kan bruke på den amerikanske nummeret mitt. Da kan jeg tweete med telefonen Lenke til kommentar
fkm Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Du kan ikke dra til ny du nå Alexander. Du har masse skolearbeid å ta igjen. Regner med å se deg klokken 8 sharp i morgen tidlig med nypressede bukser! Si fra om du kommer så tar jeg med sherryen din Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Charles Bass: Mener å ha lest at du bor/bodde på Vinderen? Bor der med besteforeldrene mine Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Du kan ikke dra til ny du nå Alexander. Du har masse skolearbeid å ta igjen. Regner med å se deg klokken 8 sharp i morgen tidlig med nypressede bukser! Si fra om du kommer så tar jeg med sherryen din Sherry OG Cognac, takk! Men nei, kommer ikke. Hadde en flause hos frisøren, nå må håret vokse ut før jeg kan vise meg offentlig. Charles Bass: Mener å ha lest at du bor/bodde på Vinderen? Bor der med besteforeldrene mine Ja Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 ^AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Ja, selvfølgelig! Tenkte bare ikke jeg skulle brette ut om vår private fyllefest på nettet, lol men da kommer jeg innom etter skolen i morgen jeg, for deg skamklipt kan jeg ikke gå glipp av Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Ja, selvfølgelig! Tenkte bare ikke jeg skulle brette ut om vår private fyllefest på nettet, lol men da kommer jeg innom etter skolen i morgen jeg, for deg skamklipt kan jeg ikke gå glipp av Er ikke hjemme! Nå er jeg på Bygdøy for å bli pleid av mormor/hennes kokke <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå