PatSharpX Skrevet 25. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2010 Hvordan var det man skulle gå frem for å vaske rådenim-jeans i vaskemaskin, uten å miste fargen? Mener at det var noe med å blande eddik i en bøtte med vann og la buksa ligge oppi der en liten stund før man puttet den i vaskemaskinen på lav temperatur? Eller er jeg helt på bærtur nå? Hvis det ikke er noe synlig skitt på den kan du jo slenge den i fryseren. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2010 Joda, poenget er bare at buksa er noe for stor, og det stod den ville krympe 5% ved første vask. Derfor tenkte jeg at jeg kunne prøve å vaske den, men vil jo ikke miste den fete fargen. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 25. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2010 Mener at det var noe med å blande eddik i en bøtte med vann og la buksa ligge oppi der en liten stund før man puttet den i vaskemaskinen på lav temperatur? Det er korrekt. Var jeg som postet tipset for en stund tilbake.. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2010 Leste akkurat på nettet at det ville funke om jeg blandet salt i vannet i stedenfor eddik, vet du noe om det funker? Har ikke eddik i huset atm. Btw, hvor mye eddik er det som trengs pr. 10l? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 25. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2010 Er ikke et fasit svar på det, selv pleier jeg å bruke rundt et glass med eddik til 5l vann. Husk og å rør godt om, det er viktig at hele buksen blir gjennomvåt. Har ingen erfaringer med salt. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2010 Da får jeg skaffe meg eddik i morgen. Så skal jeg få prøvd det ut. Vet du om denne vann-eddik -blandingen vil påvirke buksenes mulighet for å krympe? Lenke til kommentar
veos Skrevet 25. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2010 Noen som har noe erfaring med klærne fra fashionlove.no? Ser at de kun har en størrelse i noen av herreklærne, men de oppgir jo ikke hvilke merke® de forhandler? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 25. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2010 Det er fordi det er noe Ulrikke Lund indieshit! Ikke noen spesifikke "merker" så vidt jeg har fått med meg. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 25. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Skal klippe meg denne uken, synes det er på tide, men hvordan? Jeg vil gjerne ha råd. EDIT: Håret mitt er ca. like langt som av den stilige karen i avataren. Endret 25. januar 2010 av Wisbatov Lenke til kommentar
WASD Skrevet 25. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2010 Kort, legg luggen litt til side. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 25. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2010 Så noen sinnsykt pene herresko på HM idag. Helt plain, grå, forholdsvis spisse. Finner de dog ikke på nettsiden. Andre som har sett dem? Hva synes dere eventuelt? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2010 Jeg skal prøve å huske å stikke innom når jeg skal handle i morgen så jeg kan sjekke dem. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 25. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Prisen var 399,- Endret 25. januar 2010 av El Matador Lenke til kommentar
fkm Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Noen som har noe erfaring med klærne fra fashionlove.no? Ser at de kun har en størrelse i noen av herreklærne, men de oppgir jo ikke hvilke merke® de forhandler? Klærne er fra merket "Overpriset-Kina-Dritt". Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Ånei, nå er det salg på RalphLauren.com igjen. Opptil 70%. Frister veldig med en ny bestilling. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Ånei, nå er det salg på RalphLauren.com igjen.Opptil 70%. Frister veldig med en ny bestilling. Så det jeg også, og tenkte på å bestille litt! Hvordan gjør du det? Via Jetcarrier? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Japansk denim.. Lest mye snakk om det. Er det noe tess? Hva er det som liksom gjør japanske jeans bedre enn andre jeans? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Ånei, nå er det salg på RalphLauren.com igjen.Opptil 70%. Frister veldig med en ny bestilling. Så det jeg også, og tenkte på å bestille litt! Hvordan gjør du det? Via Jetcarrier? JetCarrier ja. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Hvordan gjør du det med toll? Betaler du den, eller har du noen metoder for å slippe den? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Du kan unngå tollen hvis selger sender pakken som gave. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå