MyBigMouth Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 øh....tror faktisk det kan gi bann fra forumet den som leter finner Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 ikke for være frekk men hva skal du med den? :-) Den er jo drit kul, skal bruke den til å pynte meg opp Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 Dagens (ikke fullt så mikroskopiske) impulskjøp; en stykk Mulberry messenger bag. Det verste er at jeg egentlig så etter en enkel messenger bag til treningstøyet jeg kjøpte, så nå sitter jeg med en veske som er altfor dyr (og upraktisk) til å ha vått treningstøy i -- herlig! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 Dagens (ikke fullt så mikroskopiske) impulskjøp; en stykk Mulberry messenger bag. Det verste er at jeg egentlig så etter en enkel messenger bag til treningstøyet jeg kjøpte, så nå sitter jeg med en veske som er altfor dyr (og upraktisk) til å ha vått treningstøy i -- herlig! Hahaha, minner meg om en viss person... Men ja, hvordan ser bagen ut? Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 Jeg skal se om jeg finner noen bilder (eller så får jeg ta noen) senere, nå må jeg løpe til treningen (jepp, den der jeg ikke har bag til treningstøyet...). Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 Satser på at jeg kan ta opp dette her, siden dette er en tråd om utseende også. Det er vel ikke tilfeldigvis noen som vet om/har en god dekkstift å anbefale? Er ikke den i verden som trenger det mest, men av og til kan det trenges. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 Dekkstift er for pyser Du kan jo prøve bodyshop. Tror de har en som er grønn (den ser ikke grønn ut på) som skal dekke godt. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 Dekkstift er i så fall for pyser som ikke liker svære merker i trynet. Bodyshop skal besøkes i morgen. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 31. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 (endret) De fleste parfymerier av en viss størrelse har jo også utvalg av dekkstifter. Estetique hadde en de anbefalte meg, ikke at jeg må bruke det så ofte, men kjekt å ha. Tror faktisk jeg fikk den tilnærmet gratis, var ihvertfall noe rabattgreie. Endret 31. august 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 Ahh, endelig har jeg fått tak i drømmeskjorten: Crazy Frog. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 Ahh, endelig har jeg fått tak i drømmeskjorten:Crazy Frog. Levi's 501 og skinnjakke. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 Ahh, endelig har jeg fått tak i drømmeskjorten:Crazy Frog. Levi's 501 og skinnjakke. HAHA. Trønder-Sodd og Aetat neste? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 31. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 Ahh, endelig har jeg fått tak i drømmeskjorten:Crazy Frog. Levi's 501 og skinnjakke. Tror vi har fått det med nå. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 Kan være kult, men kommer an på jakka. Forøvrig er en Levi's 501 favorittbuksa mi for tida (og har vært det en stund) Lenke til kommentar
GTS Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 Dagens (ikke fullt så mikroskopiske) impulskjøp; en stykk Mulberry messenger bag. Har vært på utkikk etter en messenger bag selv, så jeg venter spent på et bilde, eventuelt en pris, og hvor man får tak i den Lenke til kommentar
hylo Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 Kan være kult, men kommer an på jakka. Forøvrig er en Levi's 501 favorittbuksa mi for tida (og har vært det en stund) Jakka må være med, hvis ikke er det ikke gøy. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 Og da forsvant et par innlegg. Et var spam, og et angrep spammeren. Nok sagt om det... Geir Lenke til kommentar
haarod Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 Kan være kult, men kommer an på jakka. Forøvrig er en Levi's 501 favorittbuksa mi for tida (og har vært det en stund) Jakka må være med, hvis ikke er det ikke gøy. Joa, bruker ikke skinnjakke selv, men en annen jakke. Vanskelig å forklare hvordan den ser ut Lenke til kommentar
hylo Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 Kan være kult, men kommer an på jakka. Forøvrig er en Levi's 501 favorittbuksa mi for tida (og har vært det en stund) Jakka må være med, hvis ikke er det ikke gøy. Joa, bruker ikke skinnjakke selv, men en annen jakke. Vanskelig å forklare hvordan den ser ut Jeg bruker skinnjakke. Jeg elsker den. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Dagens kjøp 1495,- Bare motsatt farger Endret 31. august 2005 av EvoZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå