thrice Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Den smalt fra rett kanon, som de sier Jeg skjønner virkelig ikke hva du sikter til. Lenke til kommentar
SML Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Og der klarte pappa å krympe 2 gensere, 3 skjorter og 1 cardigan fordi han mente jeg ikke klarer å vaske klær går det an på noe slags vis å gjenopprette passform? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Kjipt å høre Tror det kan bli stress å få tilbake passformen, i så fall må du prøve å strekke plaggene for å utvide stoffet i dem. Men det ser ikke alltid like pent ut. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Sier meg enig der, det eneste jeg kommer på også er å fukte plaggene og strekke dem, men tviler også på at det kommer til å bli veldig pent...Kjipt! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Og der klarte pappa å krympe 2 gensere, 3 skjorter og 1 cardigan fordi han mente jeg ikke klarer å vaske klær går det an på noe slags vis å gjenopprette passform? Daaaaa, hadde jeg blitt forbanna. Hva sier han selv? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Og der klarte pappa å krympe 2 gensere, 3 skjorter og 1 cardigan fordi han mente jeg ikke klarer å vaske klær går det an på noe slags vis å gjenopprette passform? Blir dyrt for han det. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Faren min får ikke vaske klær, av den ekle grunn at det samme hadde skjedd! Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Noen som har formening om bruk av sløyfe til en marineblå tredelt dress? Jeg har en Magenta/lilla og en svart sløyfe, jeg skal ha hvit skjorte. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Ville heller gått for en i rødt eller gult! Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Men det en nok tilnermet umuig og få tak i sløyfer her jeg bor. Svart sløyfe ser vel teit ut, hvis ikke i kombo med smoking? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Ser at du bor i Halden, da er ikke turen veldig lang til Fredrikstad om det ikke finnes sløyfer i Halden. Der bør de nok ha det. Tipper Ferner Jacobsen har et bra utvalg. Kommer selvfølgelig ann på hvor raskt du må ha den. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Er det lame å ha sløyfe til ei vanleg dresskjorte? Eller må det vera sånn spesiell krage slik at ein ser festeanordninga til sløyfa heile vegen ? Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Har ikke dårlig tid, skal sjekke ut ferner (trodde det bare var i Oslo jeg) takk for svar. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Er det lame å ha sløyfe til ei vanleg dresskjorte? Eller må det vera sånn spesiell krage slik at ein ser festeanordninga til sløyfa heile vegen ? Du tenker på wing collar. Det skal egentlig bare brukes til kjole og hvitt, men er akseptabelt til smoking (men helst ikke). Bruker du dress er det turn down-collar som gjelder (mao vanlig krage). Endret 25. januar 2010 av fkm Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Er det lame å ha sløyfe til ei vanleg dresskjorte? Eller må det vera sånn spesiell krage slik at ein ser festeanordninga til sløyfa heile vegen ? Nei Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Er det lame å ha sløyfe til ei vanleg dresskjorte? Eller må det vera sånn spesiell krage slik at ein ser festeanordninga til sløyfa heile vegen ? Det trenger ikke være wing-collar for å bruke sløyfe. Men omvendt, så trenger man sløyfe for å bruke wing-collar. Sløyfe funker fint til vanlig krager. Helst med litt spread. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Jeg hentet lommmeboken jeg bestilte fra Makr isted. Den kom nesten en måned før forventet! Alt for digg Endret 25. januar 2010 av shoop Lenke til kommentar
Loffen1 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Ser på ny jakke og valget har falt på Canada Goose Chilliwack, men problemet er bare hvor jeg skal bestille/kjøpe ifra. Synes også det er noen forskjeller på jakken(e), Enkelte har mer pels enn andre. Sant? Uansett så må jeg vite hvilke butikker som selger dem? Kjøper jeg fra utlandet, hvordan kan jeg garanteres at den er ekte? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Gå på hjemmesiden og kjøp fra en av butikkene som er listet opp. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Hvordan var det man skulle gå frem for å vaske rådenim-jeans i vaskemaskin, uten å miste fargen? Mener at det var noe med å blande eddik i en bøtte med vann og la buksa ligge oppi der en liten stund før man puttet den i vaskemaskinen på lav temperatur? Eller er jeg helt på bærtur nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå