hvorre Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Kjedelig og classy > skrikende og tacky +1 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Whaaaat up med helt like avatarer da, folkens? Klarer ikke forbinde det dere skriver med en person. Og jeg nekter å bruke lenger tid på å finne ut nick på dere enn jeg gjør på andre folk Lenke til kommentar
thrice Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Men fredrik, vi er da vidderlige ikke "andre folk" Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Men fredrik, vi er da vidderlige ikke "andre folk" Pow! Nei, men jeg gidder ikke bruke mer tid på dere heller Lenke til kommentar
GLN Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Var ute og shoppet ballantrekk på torsdag. Er lei den kjedelige konfdressen, så gikk til innkjøp av en grå dressbukse og grå vest. Vis dere skulle valgt et slips for å sprite opp antrekket litt, hvilken farge/fargekombinasjon ville dere valgt? Eller skal jeg bare ha den svarte sløyfa jeg har? Har hvit skjorte. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Hvis jeg skulle valgt noe som spritet opp antrekket ville jeg kjøpt en dressjakke, så du ikke ender opp med å se ut som harrytassen Alexander Rybak på en dårlig dag. Seriøst. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Hvis jeg skulle valgt noe som spritet opp antrekket ville jeg kjøpt en dressjakke, så du ikke ender opp med å se ut som harrytassen Alexander Rybak på en dårlig dag. Seriøst. Har dressjakke også, som passer perfekt med buksa. Men jeg går ikke alltid med jakke inne hele tiden. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Overdel, type v. Tenkte mer på hvilken farge skjorta kan ha. Hvit skjorte, svart bukse. Evt kjøre black-black. Det hørtes egentlig fett ut. Vurderer selv å kjøpe meg lilla chinos i løpet av våren. http://www.junkyard.no/Product.aspx?Produc...ctDetailId=3368 Hva kan man kombinere med den da? Sort cardigan og tee/skjorte elns? Lenke til kommentar
phax Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Mens dere snakker om junkyard, hva er greia med at de bruker verdens stussligste "mannlige" modell som i tillegg har alt for store klær? Godt mulig at mange av klærne deres er fete men jeg mister hvertfall lysten når jeg ser slike bilder Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) Det med store klær har jeg faktisk ikke tenkt noe over. Dog, så ser det ut som om det er en litt lang cardigan da. Men angående modellene, så er det vel enten av økonomiske grunner, eller at de har samme filosofi som Nivea. Endret 23. januar 2010 av KongKake Lenke til kommentar
phax Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Joda denne er lang så det ser jo ekstra ille ut, men han gutten her er 174cm høy, har ingen skuldre eller anntydning til overkropp og avbildet i størrelse M. Ikke faen om han er en størrelse M. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Han er en small, sjekk armene også. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Da har jeg endelig strøket en skjorte for første gang i hele mitt liv...tror det er greit at jeg har mamma til å hjelpe meg en stund til Lenke til kommentar
fkm Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 En veldig enkel løsning på strykeproblemet er et renseri. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Haha, vet, men foretrekker å lære meg det selv for ettertiden Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Jeg hadde dårlig tid i går, så tok faktisk strykingen rimelig raskt i forhold til det jeg pleier. Ble ferdig før What goes around comes around ble ferdig =D Lenke til kommentar
fkm Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Pff, har jeg dårlig tid tar jeg det på 1 minutt! Trikset er å prioritere Dropp mansjettene, knappestolpen og kragen, så sparer man 30 sekunder, og man ser nesten ikke forskjell. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Haha, Adis Black Widow, bebe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå