thrice Skrevet 22. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2010 Jeg og Charles har hatt vår egen lille fest, om dere skjønner hva jeg mener........ Bilder? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 22. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2010 Hva synes dere om cordfløyel i spreke farger? (til sommerbruk) Tja, jeg har bestilt meg en gul cordbukse fra RL som ser pen ut, men som Kav sier er det ofte penere på høst/vinter. Trodde sterke farger var til sommerbruk. Har kjøpt meg eg slik en: Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 22. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2010 Hva synes dere om cordfløyel i spreke farger? (til sommerbruk) Tja, jeg har bestilt meg en gul cordbukse fra RL som ser pen ut, men som Kav sier er det ofte penere på høst/vinter. Trodde sterke farger var til sommerbruk. Har kjøpt meg eg slik en: Gleder meg til å se fit pics Jeg og Charles har hatt vår egen lille fest, om dere skjønner hva jeg mener........ Bilder? Aldri! Broderskapets fester forblir hemmelig! Lenke til kommentar
ACD Skrevet 22. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2010 Så ut som et juletre, og det er buksa som trekker ned mest. Stoffet liker jeg heller ikke, så funker overhodet ikke for meg Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2010 Hva synes dere om cordfløyel i spreke farger? (til sommerbruk) Tja, jeg har bestilt meg en gul cordbukse fra RL som ser pen ut, men som Kav sier er det ofte penere på høst/vinter. Trodde sterke farger var til sommerbruk. Har kjøpt meg eg slik en: Det finnes da cordfløyel som ikke er i sterke farger. Refererte du til den gule buksen jeg har bestilt skal den selvfølgelig brukes på sommeren... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 22. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2010 Det finnes da cordfløyel som ikke er i sterke farger. Refererte du til den gule buksen jeg har bestilt skal den selvfølgelig brukes på sommeren... Ja da er vi enige Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 23. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2010 Hva kan kombineres med lilla? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2010 Svart er perfekt til lilla. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 23. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2010 Lilla bukser eller overdeler? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2010 Har det noe å si? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 23. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2010 Jeg ville nå si så, lilla overdeler kan godt kombineres med andre ting enn sorte bukser, som litt mørkere jeans. I tillegg kan det jo da være relevant å vite hva som vil passe under. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 23. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) Overdel, type v. Tenkte mer på hvilken farge skjorta kan ha. Endret 23. januar 2010 av EB_Veyron Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 23. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2010 Gult er jo kult. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2010 Overdel, type v. Tenkte mer på hvilken farge skjorta kan ha. Hvit skjorte, svart bukse. Evt kjøre black-black. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 23. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2010 Hvit skjorte tror jeg blir veldig kjedelig til en lilla overdel. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2010 Kjedelig og classy > skrikende og tacky Lenke til kommentar
fkm Skrevet 23. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2010 Hvit skjorte tror jeg blir veldig kjedelig til en lilla overdel. Når man bruker en såpass iøyenfallende farge som lilla vil det som oftest være penest om de andre plaggene er i dempede farger, hvertfall om det er et stort plagg (bukse eller overdel) som er lilla. Hvis for mange plagg er i skrikende farger blir det fort veldig tacky. Så nei, hvit skjorte blir nok aldeles ikke kjedelig til lilla overdel. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 23. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2010 A'ight, takker for input. Aldri vært fan av lilla men ble overbevist til å kjøpe mitt første plagg i går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå