Bebeluv Skrevet 21. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2010 Sennheiser CX300II, billige og gode propper med bredt lydbilde for prisen. Hadde et par dyrere fra Cresyn som ga mye dårligere lydbilde. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 21. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2010 Designet var jo lekkert, men prisen var stiv. Nei, holder meg til mitt Sennheiser PX 100 jeg, knallheadset som ser ganske så nøytralt ut. Klarer ikke propper, så da er headset tingen for meg. *BILDE* De sitter dårlig på mitt hode. Jeg liker headset mye bedre enn propper, men det ser ikke like bra ut. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 21. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2010 Sennheiser CX300II, billige og gode propper med bredt lydbilde for prisen. True that. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2010 Et lite spørsmål, noen her som veit om radikal kan brukes i klessammenheng? Radikalt design? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2010 Designet var jo lekkert, men prisen var stiv. Nei, holder meg til mitt Sennheiser PX 100 jeg, knallheadset som ser ganske så nøytralt ut. Klarer ikke propper, så da er headset tingen for meg. *BILDE* De sitter dårlig på mitt hode. Jeg liker headset mye bedre enn propper, men det ser ikke like bra ut. Hmm. Kanskje du bøyer deg oftere enn det jeg det jeg gjør. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 21. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2010 bebeluv: Det brukes så vidt jeg vet om kunst, så da bør det vel også kunne brukes om klær? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 21. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2010 Med mindre du kler deg som en politisk radikal person, med andre ord en ræddis Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2010 bebeluv: Det brukes så vidt jeg vet om kunst, så da bør det vel også kunne brukes om klær? Jeg bruker vell radikal og konservativ i historietimen for styreformer, men om jeg kan bruke det når det gjelder klær er jeg usikker på. Men kjører på! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 21. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2010 radikal-t 1. gjennomgripende: radikale forandringer / gå radikalt til verks 2. som ønsker el. betyr en gjennomgripende forandring av det bestående (mots. konservativ, moderat) : en radikal politiker / de radikale / radikale synspunkter; radikal kjønnskvotering / radikalt bokmål se bokmål 2 Etym.: senlat. avl. av lat. radix rot I Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 21. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2010 Hva synes dere om cordfløyel i spreke farger? (til sommerbruk) Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 21. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2010 Jeg syns cordfløyel hører mer til på høsten og vinteren på sommeren. Ville gått for vanlige bomullsbukser. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 21. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2010 Hva synes dere om cordfløyel i spreke farger? (til sommerbruk) Liker det. Bryr meg egentlig lite om årstid når det kommer til farger. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 21. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2010 Om du skal ha bukser i freshe farger til sommerbruk hadde jeg heller gått for chinos. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 21. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2010 Peneste bagen til maks 3000? Må ha plass til laptop (13.3"), to notatblokker, lader og diverse. Er saddleback veien å gå, eller kan jeg finne noe passende fra ToS, Hugo Boss eller lignende? Lenke til kommentar
Brad Skrevet 21. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2010 Hei, postet samme spørsmål for ikke lenge siden, men uten noe særlig respons. Er på utkikk etter noen nye gensere, vanlige "polo" gensere har jeg nok av, så jeg vil gjerne ha noe som er litt mer "kraftig" på en måte. Noen tips? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 21. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2010 Sjekk ut Samsøe, kan hende du finner noe der Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2010 Hva synes dere om cordfløyel i spreke farger? (til sommerbruk) Tja, jeg har bestilt meg en gul cordbukse fra RL som ser pen ut, men som Kav sier er det ofte penere på høst/vinter. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 22. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2010 Noen andre enn meg som var på Costume Awards i kveld? Bra fest! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2010 Jeg og Charles har hatt vår egen lille fest, om dere skjønner hva jeg mener........ Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 22. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2010 Jeg og Charles har hatt vår egen lille fest, om dere skjønner hva jeg mener........ Helt vilt har vi hatt det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå