HOHOHOHO222 Skrevet 21. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2010 Trenger hjelp fra de som går på BI. Når på året skal man betale studieavgiften? + Vet noen hvor mye tillegg man får i lån når man går på BI? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 21. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2010 Eyh, ikke ta fra meg all lyst til å søke der til våren! Nydalen Hvorre? Vurderer det, men har ikke helt bestemt meg enda... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2010 Kom deg dit. Jeg har bestemt meg alt! Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 21. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2010 Det heller nok mest mot det, ja... Men først blir det nok Forsvaret og uniform! Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 21. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2010 Trenger hjelp fra de som går på BI.Når på året skal man betale studieavgiften? + Vet noen hvor mye tillegg man får i lån når man går på BI? Jeg har ikke studielån, så hvor mye du får vet jeg ikke, men ring lånekassen. Lånet må betaler innen en måned etter studiestart hvert semester om jeg ikke har røyket for mye. Lenke til kommentar
geil Skrevet 21. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2010 "Du kan få inntil 53 730 kroner per år i lån til skolepenger i Norge eller Norden. Er skolepengene høyere, må du dekke resten selv." Skolepengene for Siv.Øk på BI er 49100 1. år, 55800 2. og 3., og 62000 4. og 5. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2010 Trenger hjelp fra de som går på BI.Når på året skal man betale studieavgiften? + Vet noen hvor mye tillegg man får i lån når man går på BI? Jeg har ikke studielån, så hvor mye du får vet jeg ikke, men ring lånekassen. Lånet må betaler innen en måned etter studiestart hvert semester om jeg ikke har røyket for mye. Hva går du Alexander? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 21. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2010 Trenger hjelp fra de som går på BI.Når på året skal man betale studieavgiften? + Vet noen hvor mye tillegg man får i lån når man går på BI? Jeg har ikke studielån, så hvor mye du får vet jeg ikke, men ring lånekassen. Lånet må betaler innen en måned etter studiestart hvert semester om jeg ikke har røyket for mye. Hva går du Alexander? Herreguuuuuuud, Hver gang dere skriver Alexander så tror jeg at dere skriver om meg. Og det er ihvertfall forvirrende når du qouter meg og.. uansett, takk for hjelp. Var til en skole oppgave jeg har levert nå. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2010 Sorry pus <3 Skal du på BI til neste år du også? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 21. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2010 Jeg tenker å begynne på BI ja, dog blir det ikke før om 2 år Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2010 Snaffle? Right? Jeg mente du var like gammel som meg, jeg. Steike. Jaja, jeg er fortsatt ikke ferdig med studiene om to år, så vi kan ta en date da Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 21. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2010 Ja, nick problemer som sagt tidligere.. Hehe, jeg er er 18 i mai, så jeg er nok litt yngre ja Date skal vi få til <3 Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 21. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2010 What, er du ikke eldre? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 21. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2010 Nei, er nok 17 jeg.. forresten. Følg med i bildetråden. Tar en liten update snart Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 21. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2010 shoop = snaffle, right? Trodde også du var eldre.. Da er vel jeg en av de eldste her i tråden med mine respektable 20 år.... :!: Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 21. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2010 ja, har bare litt nick problemer. Noen "stjal" nicket mitt skjønner du.. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 21. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2010 For ei stund tilbake sidan var det nokon som spurte om headphones. Kanskje Thulhu Caine Headphones er interessant? Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 21. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2010 Forholdsvis stiv pris, men de ser mye bedre ut enn Porta Pro. Sverger selv til plugger. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 21. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2010 Plugger over telefoner any day! Telefoner har en tendens til ødelegge sveisen min...In-ear har dessuten meget god lyd! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2010 Designet var jo lekkert, men prisen var stiv. Nei, holder meg til mitt Sennheiser PX 100 jeg, knallheadset som ser ganske så nøytralt ut. Klarer ikke propper, så da er headset tingen for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå