Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Selvfølgelig ville jeg gladelig spankulert rundt omkring i bybildet iført slike klær, antrekket er jo herlig gjennomført og ekstremt elegant.

Antrekket som helhet blir rett og slett for mye av det gode etter min mening. Men elementer av det kunne sikkert vært greit nok.

Det var bare noe med stilen som oser av.... ja jeg tror jeg lar det stå blankt ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Antrekket som helhet blir rett og slett for mye av det gode etter min mening. Men elementer av det kunne sikkert vært greit nok.

Det var bare noe med stilen som oser av.... ja jeg tror jeg lar det stå blankt ;)

Jeg skal ikke prøve å påstå at det er et ideelt antrekk å gjemme seg bort i. Det er ikke det perfekte antrekket om ens største ønske er å følge noen strøm. Det ligner ikke mye på gummistøvler og allværsjakke fra Helly Hansen. Ikke er det særlig praktisk, og ikke ser det billig eller avslappende ut heller.

Om andre synes det blir i overkant er jeg på en måte hjertelig enig -- en vil være overdresset til de aller fleste anledninger, og det vil være et antrekk som krever godt over gjennomsnittet oppmerksomhet.

Bryr jeg meg? Ikke nevneverdig, det ser fantastisk bra ut, og det er jeg villig til å ofre en del for. Da får det heller være at andre mener det er snobbete, feminint eller arrogant. Alle får gå med det de føler seg vel i, det være seg palestinaskjerf, allværsjakke eller sjakett.

En liten digresjon; å kle seg 'ned,' typisk forbundet med venstreekstreme aksjonister eller politikere er visstnok en akseptabel måte å ta avstand fra konformiteten i samfunnet på. Om en kler seg opp blir en umiddelbart offer for jantelov og universal skepsis. Snedig (merk: jeg prøver å ikke å henge ut venstreekstremister eller andre grupper, jeg stiller bare et spørsmål ved den logiske sammenhengen og tankegangen bak måten en dømmer mennesker basert på deres klær).

Lenke til kommentar
Den ble muligens litt for sær (?).

:dontgetit: Var jo bare et basic-merke. Hva mener du?

Sær var kanskje galt ord, men var liksom helt normale klær alle produserte - følte at det ikke hadde noe med Dolce & Gabanna å gjøre egentlig. Men det er nå meg. Har ikke satt meg inn i det, men det jeg så av & hadde liksom ingen appell.

Lenke til kommentar

Joda, men såpass at den har genuitetsmerke sånn som den buksen jeg har fra Dolce & Gabanna. Men joda, det er en annen del. Likevel - VIC vet jo at det er sånt som selger, og får de lov, tar de sikkert mer enn gjerne inn. Litt. Det som de vet er "safet".

Men dette er vel strengt tatt ditt område, Piranha.

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar

Skjorten, slipset, bukseselene og vesten skulle ikke være noe problem å få tak i, en hvilken som helst 'klassisk' herreforretning skulle ha det meste av dette. Buksene derimot har et temmelig snodig snitt og ser ut til å være sydd på en såpass spesiell måte at du neppe vil finne noe sånt til salgs i en vanlig norsk butikk. Om du er ute etter noe i samme stoffet burde det være rimelig lett å finne, det kommer mye av det utover høsten. Slik kjetting-ting aner jeg ikke hvor de selger, båtforretninger kanskje? ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...