AT1S Skrevet 15. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2010 Haha, latterlig! Lenke til kommentar
SML Skrevet 15. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2010 Haha, logo-tattoveringer. HVOR fail er ikke det? Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 15. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2010 Fikk meg tilslutt ekte Visa-kort jeg og! Så nå blir det netthandling i stor stil fremover! Treig du er da! Fikset nytt kort dagen etter 18-årsdagen min, var veldig greit å gjøre det selv slik at jeg slapp å ha med både mor og far. Tror forøvrig jeg var smart som ikke bestemte meg for å få ordentlig Visa alle gangene jeg var innom for å få nytt kort, men holdt meg til Electron. Kunne blitt dyrt! Visa kan man da få hele året man fyller 18? Jeg hadde forresten 5,6 ut ungdomsskolen, har desverre falt litt for mye nå... Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 15. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Korleis er det å ha same mønsteret til slipset og buksa? Same gråfarge, men dårlig batteri på mobilen, så kunne ikkje ha fotolys på dei to siste bileta. Synst muligens det ikkje ser så altfor bra ut. Tenker med rød skjorte til. Endret 16. januar 2010 av Scarn Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 15. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2010 Ahh, tatoveringer, ja. Er vel ingenting som skriker "DÅRLIG SMAK" så mye som en kjip tatovering. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2010 Skjønner ikke hva som får folk til å gjøre noe sånt! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 15. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2010 Dårlig smak og dårlig dømmekraft. Det er en epidemi. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 16. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2010 Huff. Burde finnes en kur for slikt. Noen som vet om Acne Max Raw utvider seg etter bruk, slik som Max Cash gjør? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2010 Ikke noe spesielt. Du kan derimot regne med litt krymping første gang du vasker de(som burde være flere mnd unna). Lenke til kommentar
SML Skrevet 16. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2010 En ting jeg absolutt ikke kan fatte er implants og scarifications osv. Helt forferdelig Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2010 Enig der, SLars1. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 16. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2010 Det er jo utrolig praktisk å ha kroker i skuldrene sånn at du kan henge deg selv fra taket! Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 16. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2010 @ Mchansern og Lemon: Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 16. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2010 Noen som vet om Acne Max Raw utvider seg etter bruk, slik som Max Cash gjør? ja, regn med at den kommer til å gå opp en størrelse ved hyppig bruk. Lenke til kommentar
SML Skrevet 16. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2010 Det er jo utrolig praktisk å ha kroker i skuldrene sånn at du kan henge deg selv fra taket! Hva syns du om kroppskunsten jeg skal skaffe meg ? Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 16. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2010 Korleis er det å ha same mønsteret til slipset og buksa? Same gråfarge, men dårlig batteri på mobilen, så kunne ikkje ha fotolys på dei to siste bileta. Synst muligens det ikkje ser så altfor bra ut. Tenker med rød skjorte til. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 16. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2010 Det vil ikke se bra ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå