EB_Veyron Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Prøv å erstatt juicen med vann en uke eller to og se om det har noen effekt. Ellers har jeg hatt samme problem en gang i tiden det jeg gjorde var å trekke den inn så ble den flatere med tiden etterhvert som kjernemusklene ble bedre trent. Hvis det ikke er fett er jo ikke kostholdet ellers noe problem tror jeg. Kake: Ja, var en del freshere den der ja. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Skal prøve på det Veyron. Flere som nevner juicen. Vurderer å ta en liten joggetur før frokost også, det blir i så fall tøft. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Patent skinn er lakksko. Søk på patent leather så ser du. Ah takk, jeg har et par i patent lær, men de er dessverre litt spisse for snippkjole.. Det er viktigere at de er patent enn at de er runde... Lenke til kommentar
multisync Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Går jo an å ha en liten twist på det hele Noen som kan vise meg spesifikke bilder/forklare hva slags bukser og skjorte osv. som hører til hjole? Har selv en kjole som passer perfekt, men bukse osv. har blitt borte underveis i dens lange liv. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Tvisten tar man i så fall når man ikke går i kjole og hvitt. Det er det mest formelle antrekket man kan ha på seg, og reglene er strikte. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Joda, men som du sa, det er viktigere at de er patent enn at de er runde. Så om man absolutt er nødt, så får man vel kalle det en twist. Da kom disse skoene i dag. Dum som jeg var så måtte jeg ha dem på og tenkte ikke over at det kanskje var en litt dårlig idè med så glatte såler rett på isen. Tryna i løpet av de første 20 meterene jeg gikk. Til gjengjeld så kunne jeg skli ned hele bakken hjem da jeg gikk fra bussen Endret 14. januar 2010 av multisync Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Jeg har helt glatte skinnsåler på praktisk talt alle skoene mine, og charles, thrice og kavinsky er vitner til at det ikke alltid går like bra Lenke til kommentar
thrice Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Pfft. Jeg vedder på at du har kommandosåler, Fredrik. Det er sake som ikke alltid går like bra Lenke til kommentar
thrice Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Du var ikke den eneste som sklei Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Jeg var vel den eneste som IKKE sklei Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Det er fordi du er så liten og lett Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Føler at jeg burde ha vært på det treffet nå Yay, 5,3 i snitt Endret 15. januar 2010 av Jonas. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Såklart burde du vært på treffet. Appropo. Kjøpte samme bukse som Fredrik brukte på treffet i dag. Rutete i litt tykkere bomull enn hva jeg er vant til fra Gant. 850 på 40%. Lenke til kommentar
SML Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Føler at jeg burde ha vært på det treffet nå Yay, 5,3 i snitt Dritnice, hva skal du gå neste år? regner vel med at du kommer inn på det du vil Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Var det ikke Fredrik som var så mot Gant? Var det 850 før eller etter 40% Lenke til kommentar
thrice Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Etter 40% Han fikk visst en jakke han ville bytte. Selv om Gant er litt gubbete er buksa fin og passende for noen tidlig i 20 årene. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Ja, jeg synes buksen var veldig pen. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Hvordan vet du hvordan den ser ut? Vet noen om det finnes noe lignende http://www.highsnobiety.com/ for en mer preppy stil? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Etter 40% Han fikk visst en jakke han ville bytte. Selv om Gant er litt gubbete er buksa fin og passende for noen tidlig i 20 årene. I starten av 20-årene? Du er da 43... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå