EB_Veyron Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Tror den kan fungere, men som du sier litt kjedelig farge. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 EB: Var denne fargekomboen jeg så på tideligere. En del sprekere. Men den hadde selgeren kun i L og nå er han i tillegg utsolgt. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 I tillegg har jeg også kjole og hvitt med alt av tilbehør som passer perfekt og er akkurat størrelsen min. Vil dette se bra ut, eller blir det fail da jeg blir eneste som ikke har dress? Altså en dress som kanskje er litt stor, eller kjole og hvitt? Hva er stiligst? Kjole ftw! Det gikk jeg med på u-skole ballet mitt hvert fall. Det er bare win om du er den eneste som ikke har dress. Da går jeg for kjole, altså snippkjole. Skal skoene være spisse eller runde til dette antrekket? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Det klassiske valget er runde sko. Vær oppmerksom på at du skal bruke sko i patent lær. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Kjøpt ny trench og nye sko idag. Nå må snøen og kulden forsvinne snart! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Det klassiske valget er runde sko. Vær oppmerksom på at du skal bruke sko i patent lær. Jeg har et helt nytt par som er ganske runde, som jeg aldri har brukt før, går nok for disse. Hva patent lær er aner jeg ikke, så tar gjerne imot et bilde eller forklaring! Skoene er veldig glatte under da de er helt uten spor. Hva kan jeg gjøre for å lage spor og unngå glattheten? Fungerer grovt sandpapir? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Patent skinn er lakksko. Søk på patent leather så ser du. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Siden dette er en velværecafé så spør jeg; Har dere noen tips angående oppblåst mage/kulemage? Har ikke noe særlig fett på magen, men den står liksom ut for det. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Ikke spis for mye fiber, ikke drikk for mye kullsyreholdig drikk, ikke spis for mye karbohydrater Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Vel, velvære, ja. Men du får nok bedre respons i trenings-delen om det er fett. Helse om den er oppblåst. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Patent skinn er lakksko. Søk på patent leather så ser du. Ah takk, jeg har et par i patent lær, men de er dessverre litt spisse for snippkjole.. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Drikker ikke mye brus, drikker melk om morgenen med en eller to skiver med brunost/gulost og skinke og til lunjs slår jeg til med 5 skiver med brunost, gulost, nugatti( ) og honning med et megastort glass appelsin-juice. Kan feilen ligge der mon tro? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Syntes det høres ganske bra ut, men det kan jo hende at proteindrikk o.l kan hjelpe til samt trening Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Hva du får i deg har lite å si sånn sett, så lenge du forbrenner like mye eller mer. Kom innom treningstråden. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg har nemlig hørt at juice og sånt kan gi oppblåst mage. Kanskje Activia funker? Skal stikke innom treningstråden. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Siden dette er en velværecafé så spør jeg; Har dere noen tips angående oppblåst mage/kulemage? Har ikke noe særlig fett på magen, men den står liksom ut for det. Samme problem som meg jo. Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg har nemlig hørt at juice og sånt kan gi oppblåst mage. Kanskje Activia funker? Skal stikke innom treningstråden. Activia tør jeg påstå er penger ut av vinduet. Det er dyrt, og inneholder ikke noe spesielt som ikke flere andre melkeprodukt kan tilby. Da ville jeg heller gått for Biola e.l. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Kan noen vennligst forklare meg hva "activ regularis" uansett er? For meg så høres det ut som noe piss de fant på. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg har nemlig hørt at juice og sånt kan gi oppblåst mage. Kanskje Activia funker? Skal stikke innom treningstråden. Activia tør jeg påstå er penger ut av vinduet. Det er dyrt, og inneholder ikke noe spesielt som ikke flere andre melkeprodukt kan tilby. Da ville jeg heller gått for Biola e.l. Ja jeg er egentlig enig. Biola er tingen. Dessuten smaker det fantastisk. Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Hvis jeg husker rett er det en bakterie som finnes i meieriprodukter. De har bare patentert navnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå