Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I tillegg har jeg også kjole og hvitt med alt av tilbehør som passer perfekt og er akkurat størrelsen min. Vil dette se bra ut, eller blir det fail da jeg blir eneste som ikke har dress? Altså en dress som kanskje er litt stor, eller kjole og hvitt? Hva er stiligst?

Kjole ftw!

Det gikk jeg med på u-skole ballet mitt hvert fall.

Det er bare win om du er den eneste som ikke har dress.

 

Da går jeg for kjole, altså snippkjole. Skal skoene være spisse eller runde til dette antrekket?

Lenke til kommentar
Det klassiske valget er runde sko. Vær oppmerksom på at du skal bruke sko i patent lær.

 

Jeg har et helt nytt par som er ganske runde, som jeg aldri har brukt før, går nok for disse. Hva patent lær er aner jeg ikke, så tar gjerne imot et bilde eller forklaring!

Skoene er veldig glatte under da de er helt uten spor. Hva kan jeg gjøre for å lage spor og unngå glattheten? Fungerer grovt sandpapir?

Lenke til kommentar
Jeg har nemlig hørt at juice og sånt kan gi oppblåst mage. Kanskje Activia funker? Skal stikke innom treningstråden.

 

Activia tør jeg påstå er penger ut av vinduet. Det er dyrt, og inneholder ikke noe spesielt som ikke flere andre melkeprodukt kan tilby. Da ville jeg heller gått for Biola e.l.

Lenke til kommentar
Jeg har nemlig hørt at juice og sånt kan gi oppblåst mage. Kanskje Activia funker? Skal stikke innom treningstråden.

 

Activia tør jeg påstå er penger ut av vinduet. Det er dyrt, og inneholder ikke noe spesielt som ikke flere andre melkeprodukt kan tilby. Da ville jeg heller gått for Biola e.l.

Ja jeg er egentlig enig. Biola er tingen. Dessuten smaker det fantastisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...