Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det nærmer seg nyttårsball på skolen og jeg er litt usikker på antrekket. I fjor ble det en pen dress med lyseblått slips (dama hadde lyseblå kjole), men nå derimot er jeg usikker. Jeg har for øyeblikket ingen dress og siden jeg har konf i mai og får en dyrere dress da, får jeg kun en dressmann dress til denne ene anledningen, eller så må jeg bruke broderns helt sorte dress.

 

I tillegg har jeg også kjole og hvitt med alt av tilbehør som passer perfekt og er akkurat størrelsen min. Vil dette se bra ut, eller blir det fail da jeg blir eneste som ikke har dress? Altså en dress som kanskje er litt stor, eller kjole og hvitt? Hva er stiligst?

Lenke til kommentar
I tillegg har jeg også kjole og hvitt med alt av tilbehør som passer perfekt og er akkurat størrelsen min. Vil dette se bra ut, eller blir det fail da jeg blir eneste som ikke har dress? Altså en dress som kanskje er litt stor, eller kjole og hvitt? Hva er stiligst?

Kjole ftw!

Det gikk jeg med på u-skole ballet mitt hvert fall.

Det er bare win om du er den eneste som ikke har dress.

Lenke til kommentar
Vurderer å bestille denne. Vil det funke med en streetwear-inspirert stil? :)

Jeg synes ikke den passer til noe annet enn en joggetur.

Neinei. :p Likte ikke heeeeelt fargen, synes dne var litt kjedelig. Fant en med litt sprekere farger for et par dager siden, men den var visst blitt utsolgt. Men hva synes du passer om man skal kjøre litt streetwear da? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...