Henrik C Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Det kommer en vakker dag, må vaske speil og litt slikt først. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Venter i spenning! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Ikke hold pusten, kommer sikkert til å ta sin tid. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Kjøpte samme cotton half-zip som deg Henrik, bare i grønn. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Forresten, angående musikkdiskusjonen tidligere, satt på Charlie Parker på Spotify nå, herlig musikk! Patrick: Likte den i lammeull bedre, litt mykere og god og varm. Burde nok ha kjøpt enda en i lammeull fremfor bomull, men det er nå så. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Forresten, angående musikkdiskusjonen tidligere, satt på Charlie Parker på Spotify nå, herlig musikk! Enig <3 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Patrick: Likte den i lammeull bedre, litt mykere og god og varm. Burde nok ha kjøpt enda en i lammeull fremfor bomull, men det er nå så. Samme tenkte jeg da jeg prøvde min i går... Men men. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Hvor mye kan en skredder gjøre med et plagg? Tenker på ting som å sy inn en genser som sitter for løst osv. Er det mulig? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Hvor mye kan en skredder gjøre med et plagg? Tenker på ting som å sy inn en genser som sitter for løst osv. Er det mulig? Det kommer nok helt ann på sømmene på genseren vil jeg tro. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Det nærmer seg nyttårsball på skolen og jeg er litt usikker på antrekket. I fjor ble det en pen dress med lyseblått slips (dama hadde lyseblå kjole), men nå derimot er jeg usikker. Jeg har for øyeblikket ingen dress og siden jeg har konf i mai og får en dyrere dress da, får jeg kun en dressmann dress til denne ene anledningen, eller så må jeg bruke broderns helt sorte dress. I tillegg har jeg også kjole og hvitt med alt av tilbehør som passer perfekt og er akkurat størrelsen min. Vil dette se bra ut, eller blir det fail da jeg blir eneste som ikke har dress? Altså en dress som kanskje er litt stor, eller kjole og hvitt? Hva er stiligst? Lenke til kommentar
SML Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 I tillegg har jeg også kjole Wait... wat? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Heldigvis denne typen: Lenke til kommentar
SML Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Begynte seriøst og lure Bedre enn oversized dress i mine øyne. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Da kom pakken fra Ralph Lauren, har hentet den og alt passer godt! Herlig! Gikk bra uten hentelappen ja? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Vurderer å bestille denne. Vil det funke med en streetwear-inspirert stil? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 I tillegg har jeg også kjole og hvitt med alt av tilbehør som passer perfekt og er akkurat størrelsen min. Vil dette se bra ut, eller blir det fail da jeg blir eneste som ikke har dress? Altså en dress som kanskje er litt stor, eller kjole og hvitt? Hva er stiligst? Kjole ftw! Det gikk jeg med på u-skole ballet mitt hvert fall. Det er bare win om du er den eneste som ikke har dress. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Vurderer å bestille denne. Vil det funke med en streetwear-inspirert stil? Jeg synes ikke den passer til noe annet enn en joggetur. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Da kom pakken fra Ralph Lauren, har hentet den og alt passer godt! Herlig! Gikk bra uten hentelappen ja? Fungerte veldig greit ja. Takk for tips! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Vurderer å bestille denne. Vil det funke med en streetwear-inspirert stil? Jeg synes ikke den passer til noe annet enn en joggetur. Neinei. Likte ikke heeeeelt fargen, synes dne var litt kjedelig. Fant en med litt sprekere farger for et par dager siden, men den var visst blitt utsolgt. Men hva synes du passer om man skal kjøre litt streetwear da? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Det må du nesten spørre noen andre om Kongkake. Streetwear er langt i fra min sterke side men vet såpass at den "jakken" ikke passer til noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå