Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noe jeg har lurt på lenge, er hvorfor det er avbildet et gjess på noen av Canada Goose jakkene, mens det bare står "Canada Goose" på andre. Jeg tenker da selvfølgelig på lappen på nedre venstre lomme.

Jeg tok meg friheten til å kontakte Canada Goose, og fikk følgende svar:

 

"Hi Alexander,

 

Thank you for your e-mail.

 

Please note that the Goose embroidery is part of our older collection we have recently changed our logo and we are no longer using the goose embroidery.

 

Best regards,

 

 

Melissa Nitoiu

t: 416.780.9850

f: 416.780.9854

[email protected]

www.canada-goose.com"

 

Så, Canada Goose-jakker som har et gjess på lappen på nedre venstre lomme er altså av den eldre kolleksjonen. Haha, godt å vite, sant? :p

 

Skuffende at du ikke visste det Alexander :p

 

Når vi irriterer over Posten Norge, så fikk jeg faen meg fortollingsbrev nå! På et par sko fra USA, som jeg veit har merket med pris og jeg har tidligere gitt fullmakt til Posten om å fortolle sendingene mine, men likevel ser det ut som jeg må sende inn fullmakten og prisen på pakken en gang til!

Sko er da tollfritt er det ikke? :hmm:

Tollfritt, men ikke momsfritt.

Lenke til kommentar
Hva passer som kveldsatrekk på en photoshoot?

 

Det kommer selvfølgelig helt an på hvordan photoshoot det er.

 

Helt vanlig en? Er ikke noe spesielt tema eller noe sånt. Det stod bare kveldsantrekk, regner med det er en kjole liksom. Men veit ikke om jeg burde gå med kort eller lang. Bildene skal også være til porteføljen min, så burde se best mulig ut :p Men jeg har seriøst ikke peiling på klær..

Lenke til kommentar

Vel, har en ca. 350 cd-plater og der finnes det vel noe for en hver smak. Hører så og si på alt mulig, men har jo visse preferanser selvfølgelig. Svak for nu-jazz, lounge og east coast-hiphop akkurat nå! Spesielt Mushroom Jazz-platene til Mark Farina.

 

Men som de sier på P3: "En god låt, er en sexy låt, uansett sjanger"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...