Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm, hjelp til ball her, gidder ikke mekke tråd. Har en mørk blå dress fra konfen jeg tenker og bruke, gidder ikke å kjøpe ny. Siden den er blå, blir det mest sannsynlig gull-mansjetter, og belte med spenne i messing/gullbelagt. Tenker også hvit skjorte med dobbel mansjett.

Uansett, problemet er at siden det er blå er den akkurat en fargenyanse for mørk for sorte sko(egentlig, men tror jeg merker det mer enn andre), men brune sko er jo utenkelig på ball. La det stå til eller har noen andre ideer?

Lurer også på slips/sløyfe, hva blir finest?

Og så vidt hva jeg husker fra det lille jeg kan av etikette, lommetørkle trenger ikke å matche slips/sløyfe? Planer om å matche litt med damas antrekk :fun:

Slenger kanskje opp et bilde etterhvert, hvis det trengs.

 

Takk for hjelpen! :yes:

 

Høres ganske likt ut som meg egentlig, sjekk ut denne ;)

 

Et pent belte i messing er vanskelig å finne, det beste jeg har sett hittil er dette, men synes ikke det er pent nok til ball..

Endret av Jonas.
Lenke til kommentar

Har også sett etter belte i messing, men finner ikke jeg heller nei. Har et diskré Hugo Boss belte med en litt mer "glinsende" spenne, får se om det blir det.

 

Edit: Fikk nettopp en genial idé! Pappa er gullsmed, jeg tar et belte med pen spenne og får han til å støpe et gullag! :woot:

Endret av WASD
Lenke til kommentar
Charterfeber er det første TV-programmet som virkelig har gjort meg TV-flau. Tror dog at de programmene om Hollywoodfruer (som såvidt jeg forstår kommer på TV3 og TVNorge) kommer til å være hakket verre, hvis jeg gidder å se på.

At noen klarer å lide seg gjennom en hel episode av Charterfeber er ufattelig for meg. Så bor jeg samme sted som Charter-Svein og da, mer irriterende type skal du lete lenge etter...

Lenke til kommentar
Siden Henrik tydeligvis ikke har lest så mye Sherlock Holmes gir jeg deg det passende svaret Thrice: Elementært, min kjære Watson ;)

 

 

Siden alle andre har gjort det la jeg inn en liten bestilling fra RL jeg og :p Når dollaren er lav er det virkelig gøy å handle på nettet! 4 bukser, en skjorte og en genser i merinoull for 1500 er jo helt absurd :p

 

Godt å se det er andre som er belest innen klassisk krimlitteratur fra slutten av 1800-tallet til tidlig 1900-tallet.

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Noe jeg har lurt på lenge, er hvorfor det er avbildet et gjess på noen av Canada Goose jakkene, mens det bare står "Canada Goose" på andre. Jeg tenker da selvfølgelig på lappen på nedre venstre lomme.

Jeg tok meg friheten til å kontakte Canada Goose, og fikk følgende svar:

 

"Hi Alexander,

 

Thank you for your e-mail.

 

Please note that the Goose embroidery is part of our older collection we have recently changed our logo and we are no longer using the goose embroidery.

 

Best regards,

 

 

Melissa Nitoiu

t: 416.780.9850

f: 416.780.9854

[email protected]

www.canada-goose.com"

 

Så, Canada Goose-jakker som har et gjess på lappen på nedre venstre lomme er altså av den eldre kolleksjonen. Haha, godt å vite, sant? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...