Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Siden Henrik tydeligvis ikke har lest så mye Sherlock Holmes gir jeg deg det passende svaret Thrice: Elementært, min kjære Watson ;)

 

 

Siden alle andre har gjort det la jeg inn en liten bestilling fra RL jeg og :p Når dollaren er lav er det virkelig gøy å handle på nettet! 4 bukser, en skjorte og en genser i merinoull for 1500 er jo helt absurd :p

4 bukser? Ojoj!

Tar du det gjennom JetCarrier eller bekjente? Vet at RL pakker ganske stort, min pakke med 2 gensere, 2 belter og 1 bukse var på 54x39x14 cm (LxBxH).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gode, gamle Frigata er fortsatt her ja. :D

Til teneste! :thumbup:

 

Du har faktisk rett ang. Fjellräven, det er meir settingen merket ofte vert brukt i som svertar merket. Dvs. lyse jeans, lacoste sko, bånd, sleik og 14iss holdning. Skal seiast at både mamma og pappa har fjellanorakkar frå fjellräven som ser ganske ok ut.

Lenke til kommentar
500 i frakt ja, men så blir det jo moms og toll av de 2000.

Er veldig billig, men er alltid like kjedelig å betale ekstra til den griske staten vår. Men nå har vi det godt da.

 

Blir det ikke bare moms og toll av de 1500 som varene faktisk kostet? Skal vel ikke betale noe toll etc. på det beløpet som JetCarrier charger (altså frakten)?

Lenke til kommentar

Da hadde verden vært et bedre sted da og, for alle på det flyet (bortsett fra meg og kjæresten da :p) var scum.

 

Charterfeber er det første TV-programmet som virkelig har gjort meg TV-flau. Tror dog at de programmene om Hollywoodfruer (som såvidt jeg forstår kommer på TV3 og TVNorge) kommer til å være hakket verre, hvis jeg gidder å se på.

 

Jeg blir flau av alt av reality, og ikke minst alle idol-lignende programmer. Og hotell Cæsar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...