Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare av ren nysgjerrighet: hvorfor det? Fordi du ikke har det, så suger det maks? Har ikke "overrike" foreldre selv, men synes uttalelsen din er idiotisk.

Nei, fordi jeg har det og de er noen gjerrige jævler som mener jeg må betale for alt selv.

Og når sånn ca. alle andre som bor her får nye biler på 18-års dagen og greier er det jo ekstra kos. :no:

 

Hva er forresten idiotisk med den uttalelsen? At mine erfaringer tilsier det?

 

Edit: Nok OT nå, vi kan ta det videre på PM om du vil. ;)

Endret av Goophy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Bare av ren nysgjerrighet: hvorfor det? Fordi du ikke har det, så suger det maks? Har ikke "overrike" foreldre selv, men synes uttalelsen din er idiotisk.

Nei, fordi jeg har det og de er noen gjerrige jævler som mener jeg må betale for alt selv.

Kanskje det er derfor de er så rike?

Lenke til kommentar
Bare av ren nysgjerrighet: hvorfor det? Fordi du ikke har det, så suger det maks? Har ikke "overrike" foreldre selv, men synes uttalelsen din er idiotisk.

Nei, fordi jeg har det og de er noen gjerrige jævler som mener jeg må betale for alt selv.

Og når sånn ca. alle andre som bor her får nye biler på 18-års dagen og greier er det jo ekstra kos. :no:

 

Hva er forresten idiotisk med den uttalelsen? At mine erfaringer tilsier det?

 

Edit: Nok OT nå, vi kan ta det videre på PM om du vil. ;)

Vær glad du. De viktigste tingene her i livet kan ikke kjøpes for penger, men ødelegges av penger!

Lenke til kommentar
Men elegant - meget elegant.

Men du ville ikke gått slik på gata? Ser jo ut som en überghey engelsk overklassesnobb :!:

 

Det øverste antrekket inneholder ihvertfall litt humor, selv om min første reaksjon til en person ikledd noe slikt ville vært: "Har du fått jobb som klovn på sirkus Merano?"

Lenke til kommentar
Men du ville ikke gått slik på gata? Ser jo ut som en überghey engelsk overklassesnobb :!:

Selvfølgelig ville jeg gladelig spankulert rundt omkring i bybildet iført slike klær, antrekket er jo herlig gjennomført og ekstremt elegant. Det eneste som kan finne på å hindre meg fra å kjøpe frakken er at den er rimelig sesongbetont, og det kombinert med at prislappen sikkert er ganske heftig er i utgangspunktet like ideelt, jeg får nesten bare se hvordan den ser ut og passer.

 

Dagens fangst; en tweed-aktig blazer (med fungerende mansjettknapper -- snasent!) og en mørkeblå høyhalset genser, begge fra Tiger.

Lenke til kommentar

Jeg blir nok pent nødt til å gå i regnfrakker og sånt en rimelig stor andel av tiden, ja -- men, de dagene det ikke er så mye vind kan en fint klare seg med paraply. Men, jeg ville vel ikke tatt på meg den frakken på de mest sølete dagene, nei. Et minst like viktig moment er å få montert gummilister på skinnsåler, ellers ødelegger man disse skoene så godt som umiddelbart.

 

For øyeblikket er jeg på østlandet, så jeg har ikke hatt allverdens med tid til å handle, men Vincci virker ikke så ille, heller ikke Hans H til det mer klassiske (les: dresser fra Boss og Corneliani). Jeg skal ta meg en nærmere kikk på Paper Moon, utvalget virket litt labert.

Lenke til kommentar
Men du ville ikke gått slik på gata? Ser jo ut som en überghey engelsk overklassesnobb  :!:

Selvfølgelig ville jeg gladelig spankulert rundt omkring i bybildet iført slike klær, antrekket er jo herlig gjennomført og ekstremt elegant. Det eneste som kan finne på å hindre meg fra å kjøpe frakken er at den er rimelig sesongbetont, og det kombinert med at prislappen sikkert er ganske heftig er i utgangspunktet like ideelt, jeg får nesten bare se hvordan den ser ut og passer.

 

Dagens fangst; en tweed-aktig blazer (med fungerende mansjettknapper -- snasent!) og en mørkeblå høyhalset genser, begge fra Tiger.

Kan du legge ut et bilde av den tweed blazeren?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...