øl_i_tastaturet Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Kjedelig, Charles. Venter på min pakke, den er i Kristiansand nå. Skulle vært levert på postkontoret i dag, men den er fortsatt i Kristiansand iflg. sporingsnummeret. Det betyr da at den kommer i morgen, og siden jeg er på skolen får jeg ikke med meg hentelappen, og får ikke pakken før på fredag. Du vet at det holder med kollinummer når du skal hente pakka di? Jeg gjør det hver eneste gang jeg henter pakker. Gidder ikke vente en ekstra dag på den dumme lappen. Bare sørg for at pakka ligger på postkontoret. Endret 13. januar 2010 av Piranha Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 Ah, herlig! Da skal jeg få hentet den i morgen etter skolen, takk! Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 Anytime! Ikke glem å ta med legitimasjon sånn for sikkerhetsskyld. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 Det har jeg med uansett, må jo kunne gjøre litt impulsiv shopping med kortet hvis det passer seg! Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 Da var Goosen og to par sko i hus! Endelig. FFS, jævla POSTEN NORGE Lenke til kommentar
fkm Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 Det de gjør hos meg er at de drar innom posten etter at de har kjørt runden, så jeg vil tro du kan dra ditt og hente den nå... Jeg ringte dem, og jeg har aldri vært så sint i telefonen. Han skulle ringe sjåføren, venter på telefon nå... Haha, fikk meldingen din nå, så jeg regner med at det ordnet seg! Gratulerer med ny jakke Det har jeg med uansett, må jo kunne gjøre litt impulsiv shopping med kortet hvis det passer seg! Finnes det mennesker som ikke har med seg kortet til alle tider? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 Det de gjør hos meg er at de drar innom posten etter at de har kjørt runden, så jeg vil tro du kan dra ditt og hente den nå... Jeg ringte dem, og jeg har aldri vært så sint i telefonen. Han skulle ringe sjåføren, venter på telefon nå... Haha, fikk meldingen din nå, så jeg regner med at det ordnet seg! Gratulerer med ny jakke Det har jeg med uansett, må jo kunne gjøre litt impulsiv shopping med kortet hvis det passer seg! Finnes det mennesker som ikke har med seg kortet til alle tider? Bare i Uganda Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 Vel man vet aldri, bedre å si ifra enn at han står der uten å få mottatt pakka si. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 Da var Goosen og to par sko i hus! Endelig. FFS, jævla POSTEN NORGE Imponerende dårlig av posten. Har opplevd det samme selv, men da med et lokalt firma. Hva kom goosen på til slutt? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 Når vi irriterer over Posten Norge, så fikk jeg faen meg fortollingsbrev nå! På et par sko fra USA, som jeg veit har merket med pris og jeg har tidligere gitt fullmakt til Posten om å fortolle sendingene mine, men likevel ser det ut som jeg må sende inn fullmakten og prisen på pakken en gang til! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 Kjedelig, Charles. Venter på min pakke, den er i Kristiansand nå. Skulle vært levert på postkontoret i dag, men den er fortsatt i Kristiansand iflg. sporingsnummeret. Det betyr da at den kommer i morgen, og siden jeg er på skolen får jeg ikke med meg hentelappen, og får ikke pakken før på fredag. Fikk pakken min i dag og alt passet! Men litt rart at en av poloene var mindre enn de andre selv om alle var i small. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Finnes det mennesker som ikke har med seg kortet til alle tider? Det finnes ingen mennesker som ikke har med seg kortet til alle tider, men det er nok av de menneskene som ikke har noe på kortet EDIT: Brukte idag en av poloene mine som jeg kjøpte under NY turen, og de er behagelige å bruke, men liker ikke kanten av ermene som går skikkelig inn etter skulderen. Uh, blir nok ikke brukt mer. Endret 13. januar 2010 av FVL Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Da var Goosen og to par sko i hus! Endelig. FFS, jævla POSTEN NORGE Imponerende dårlig av posten. Har opplevd det samme selv, men da med et lokalt firma. Hva kom goosen på til slutt? Brand spanking new Canada Goose til 3549 <3 elsker å kjenne noen som bor over alt! Endret 13. januar 2010 av Charles Bass Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 Neste gang jeg skal bestille fra USA tar jeg logistikken gjennom deg! Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 Tror det var nevnt tidligere i tråden her, men noen som vet ca. hvor lang tid det tar før pakker fra Asos ankommer? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 Pleier å ta ca. 16 dager om du bestiller med ordinær levering. De har en policy om at det er åtte dager, men i følge kundeservice må man belage seg på ca. åtte dager ekstra grunnet mulige "postal delays" i Norge. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 Varierer litt, men forvent deg en tid mellom en-en og en halv uke. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 Den er grei, takker for svar Bestilte 10. jan, ble sendt i dag. Har litt lyst på de nye klærne før 23. jan bare Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 Kjedelig, Charles. Venter på min pakke, den er i Kristiansand nå. Skulle vært levert på postkontoret i dag, men den er fortsatt i Kristiansand iflg. sporingsnummeret. Det betyr da at den kommer i morgen, og siden jeg er på skolen får jeg ikke med meg hentelappen, og får ikke pakken før på fredag. Fikk pakken min i dag og alt passet! Men litt rart at en av poloene var mindre enn de andre selv om alle var i small. Heldiggris! Min var i Kristiansand 12.00 i dag, så kom vel til Arendal i dag, så henter den i morgen. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 Da fikk jeg fingern ut av aslet, her er bildene fra Gutteklubben Grei sin kosekveld, med shopping på S&S. Ble ikke mange bildene akkurat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå