Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Kjedelig, Charles. Venter på min pakke, den er i Kristiansand nå. Skulle vært levert på postkontoret i dag, men den er fortsatt i Kristiansand iflg. sporingsnummeret. Det betyr da at den kommer i morgen, og siden jeg er på skolen får jeg ikke med meg hentelappen, og får ikke pakken før på fredag.

Du vet at det holder med kollinummer når du skal hente pakka di? Jeg gjør det hver eneste gang jeg henter pakker. Gidder ikke vente en ekstra dag på den dumme lappen. Bare sørg for at pakka ligger på postkontoret. ;)

Endret av Piranha
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det de gjør hos meg er at de drar innom posten etter at de har kjørt runden, så jeg vil tro du kan dra ditt og hente den nå...

 

Jeg ringte dem, og jeg har aldri vært så sint i telefonen. Han skulle ringe sjåføren, venter på telefon nå...

 

Haha, fikk meldingen din nå, så jeg regner med at det ordnet seg! Gratulerer med ny jakke :p

 

 

Det har jeg med uansett, må jo kunne gjøre litt impulsiv shopping med kortet hvis det passer seg!

 

Finnes det mennesker som ikke har med seg kortet til alle tider? :omg:

Lenke til kommentar
Det de gjør hos meg er at de drar innom posten etter at de har kjørt runden, så jeg vil tro du kan dra ditt og hente den nå...

 

Jeg ringte dem, og jeg har aldri vært så sint i telefonen. Han skulle ringe sjåføren, venter på telefon nå...

 

Haha, fikk meldingen din nå, så jeg regner med at det ordnet seg! Gratulerer med ny jakke :p

 

 

Det har jeg med uansett, må jo kunne gjøre litt impulsiv shopping med kortet hvis det passer seg!

 

Finnes det mennesker som ikke har med seg kortet til alle tider? :omg:

 

Bare i Uganda

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897
Da var Goosen og to par sko i hus! Endelig. FFS, jævla POSTEN NORGE

Imponerende dårlig av posten. Har opplevd det samme selv, men da med et lokalt firma. Hva kom goosen på til slutt?

Lenke til kommentar

Når vi irriterer over Posten Norge, så fikk jeg faen meg fortollingsbrev nå! På et par sko fra USA, som jeg veit har merket med pris og jeg har tidligere gitt fullmakt til Posten om å fortolle sendingene mine, men likevel ser det ut som jeg må sende inn fullmakten og prisen på pakken en gang til!

Lenke til kommentar
Kjedelig, Charles. Venter på min pakke, den er i Kristiansand nå. Skulle vært levert på postkontoret i dag, men den er fortsatt i Kristiansand iflg. sporingsnummeret. Det betyr da at den kommer i morgen, og siden jeg er på skolen får jeg ikke med meg hentelappen, og får ikke pakken før på fredag.

Fikk pakken min i dag og alt passet! :D

Men litt rart at en av poloene var mindre enn de andre selv om alle var i small.

Lenke til kommentar
Finnes det mennesker som ikke har med seg kortet til alle tider? :omg:

 

Det finnes ingen mennesker som ikke har med seg kortet til alle tider, men det er nok av de menneskene som ikke har noe på kortet

 

EDIT: Brukte idag en av poloene mine som jeg kjøpte under NY turen, og de er behagelige å bruke, men liker ikke kanten av ermene som går skikkelig inn etter skulderen. Uh, blir nok ikke brukt mer.

Endret av FVL
Lenke til kommentar
Da var Goosen og to par sko i hus! Endelig. FFS, jævla POSTEN NORGE

Imponerende dårlig av posten. Har opplevd det samme selv, men da med et lokalt firma. Hva kom goosen på til slutt?

 

Brand spanking new Canada Goose til 3549 <3 elsker å kjenne noen som bor over alt!

Endret av Charles Bass
Lenke til kommentar
Kjedelig, Charles. Venter på min pakke, den er i Kristiansand nå. Skulle vært levert på postkontoret i dag, men den er fortsatt i Kristiansand iflg. sporingsnummeret. Det betyr da at den kommer i morgen, og siden jeg er på skolen får jeg ikke med meg hentelappen, og får ikke pakken før på fredag.

Fikk pakken min i dag og alt passet! :D

Men litt rart at en av poloene var mindre enn de andre selv om alle var i small.

Heldiggris!

Min var i Kristiansand 12.00 i dag, så kom vel til Arendal i dag, så henter den i morgen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...