fkm Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Får håpe den kommer da, ups/fedex/posten pleier ikke akkurat alltid være så presise Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Får håpe den kommer da, ups/fedex/posten pleier ikke akkurat alltid være så presise Vet, men heldigvis er det posten denne gangen, som er litt mer presise enn de andre Lenke til kommentar
fkm Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Ah, de gidder hvertfall som oftest å ringe på! Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Var det jeg tenkte på! Alle de andre budfirmaene bare tror du ikke er hjemme, og snur borte i veien! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 I know! Hater når det skjer. Men nå må jeg i forelesning. Du vet, jeg er seriøs Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 I know! Hater når det skjer. Men nå må jeg i forelesning. Du vet, jeg er seriøs Haha, hils frosken Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Jeg mistet akkurat håper for alle budfirmaer i Norge, inkludert Posten... "Sendingen er forsøkt levert, men mottaker var ikke tilstede. Sendingen vil bli levert til det lokale postkontoret". BULLSHIT, sitter her og venter jo. Late faenskap Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 ^Ring inn og klag, fyfaen hvor forbannet jeg hadde blitt. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 ^Ring inn og klag, fyfaen hvor forbannet jeg hadde blitt. De gjør ikke en dritt uansett. De gidder vel ikke kjøre den til mitt lokale postkontor før i morgen, heller... JEG HATER NORGE Lenke til kommentar
thrice Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Stipendet kom i dag. Det ble en sort, trench inspirert jakke fra Philosophy Blues Original og en navy cord bukse fra ToS. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Det de gjør hos meg er at de drar innom posten etter at de har kjørt runden, så jeg vil tro du kan dra ditt og hente den nå... Lenke til kommentar
Nash Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Det ble en sort, trench inspirert jakke fra Philosophy Blues Original Bilde? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Orker ikke enda. Er så stress å ta bilder, legge inn og omskalere til mindre oppløsning. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Det de gjør hos meg er at de drar innom posten etter at de har kjørt runden, så jeg vil tro du kan dra ditt og hente den nå... Jeg ringte dem, og jeg har aldri vært så sint i telefonen. Han skulle ringe sjåføren, venter på telefon nå... Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Hva passer som kveldsatrekk på en photoshoot? Det kommer selvfølgelig helt an på hvordan photoshoot det er. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Kjedelig, Charles. Venter på min pakke, den er i Kristiansand nå. Skulle vært levert på postkontoret i dag, men den er fortsatt i Kristiansand iflg. sporingsnummeret. Det betyr da at den kommer i morgen, og siden jeg er på skolen får jeg ikke med meg hentelappen, og får ikke pakken før på fredag. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Klærne fra Ralph Lauren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå