Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har sort bukse og sort anorakk fra Helsport. Er egentlig skall, men god ventilasjon, pluss at ser helt straight ut. Nå er ikke jeg en crawzy mothfjotta jibbar da, syntes man får mye mer igjen for å trene på ordentlig carving. Legge seg helt på stålkantene, sånn at det går styggfort :p

Har forresten tilgang til flere syke bilder av skidudes lizm. Får se hva det blir til....

Lenke til kommentar
@Charles: Skalljakke, med noe dun, men det geniale er er innsiden av jakken som har noen innretninger som gir god varme. Litt usikker på hvordan det funker, men det er noe termostat-ish.

 

Står litt på slide 14 her: http://www.gq.com/entertainment/men-of-the...s-2009#slide=14 også.

 

Kult. Canada Goose har noe lignende. Varmesticks elns. Du knekker dem, så blir de opp til 60 grader :)

Lenke til kommentar
Jeg har brun jakke og brun bukse fra Bergans...Kostet en god del, men herregud så gode klær Bergans lager!

 

Mja, selv er jeg mer fan av Norrøna og Arc'Teryx, men Bergans har absolutt gode klær. For å presisere er det ikke snakk om design, men funksjon i produktene.

 

Kavinsky: Stilig produkt, HH tenker nytt.. ;)

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...